Bedrijfsovername

DWQA QuestionsCategorie: AlgemeenBedrijfsovername
JP de Gooijer asked 5 maanden ago

Beste, wij hebben landrover-stickers.nl overgenomen met ons bedrijf BEELDMERK.DESIGN BV.

Nu hebben wij onze gegevens aangepast. Wij zouden graag een goedkeuring ontvangen van de website.

MVG JP de Gooijer

Ismail Akhan Staf answered 5 maanden ago

Beste JP,

Gefeliciteerd met de overname van landrover-stickers.nl! Ik zet jouw vraag door naar onze administratie.

Hierover kun je morgen een bericht verwachten. Het viel mij op dat de adresgegevens van het bedrijf en de webwinkel niet overeenkomen.

Ik raad je aan om deze gegevens ook te controleren/wijzigen. Je kunt dit doen door in te loggen in het dashboard en op Profiel > Identiteit te klikken.

Ismail

Jan-Peter answered 5 maanden ago

Hallo Ismail,

Hartelijk dank voor je antwoord.

Wij zitten op een nieuw adres zoals bij de bedrijfsgegevens aangegeven. Wij kunnen verder niets veranderen in de domeingegevens...

Groet, Jan-Peter

Ismail Akhan Staf answered 5 maanden ago

Hallo Jan-Peter,

De adresgegevens horen in ons dashboard op 2 locaties te worden aangepast. Dit hoeft niet in de domeingegevens, maar in het ledenprofiel. De bedrijfsgegevens zijn namelijk niet openbaar, maar het profiel van de webwinkel wel.

Op deze pagina vind je een voorbeeld van ons profiel. Als je op Identiteit klikt worden de gegevens die je in het dashboard onder Profiel > Identiteit staan, weergegeven.

Ik heb de gegevens voor alvast voor je aangepast, zodat deze gelijk zijn met de bedrijfsgegevens. Je kunt deze na goedkeuring nogmaals aanpassen.

Alvast een fijne avond gewenst!

Ismail