Beoordeling website

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsBeoordeling website
Joanna Isabella Ramos asked 3 jaar ago
Hallo Keurmerk Team, Allereerst vind ik jullie een geweldig platform en topteam. Ik heb weer jullie hulp nodig en weet nu niet of ik die hier kan stellen of via de e-mail. Ik wil graag feedback over mijn website wat ik kan verbeteren, deze bouw ik zelf en ben er maar druk mee. Dit is niet mijn vakgebeid en wil heel graag weten of het een goede website is en wat ik na verbeteren en mooier kan maken, eventueel met een voorbeeld. Hoop zo op jullie feedback en verblijf trappelebd in afwachting, hartelijke groet, Joanna  ps. misschien een idee om te bellen , wss makkelijker en sneller
Ismail Akhan Staf answered 3 jaar ago

Beste Joanna,

Bedankt voor jouw mooie woorden! Goed dat je jouw website zelf hebt gebouwd en continu bezig bent om het te verbeteren. Ik zie dat je je jouw website met Wix hebt gebouwd. Op https://support.wix.com/en/seo-get-found-on-google/page-content-optimization”>deze pagina kun je alles lezen over de optimalisatie van een Wix website. Je kunt ook https://analytics.google.com/analytics/web/provision/#/provision”>Google Analytics gebruiken om alle activiteiten naar, op en van jouw website meten. Het is ook belangrijk om de juiste logo’s te gebruiken. Ik zag in de footer een logo van een keurmerk waar je momenteel geen lid van bent. Onze logo’s en banners kun je vinden door https://dashboard.webwinkelkeur.nl/”>in te loggen in jouw WWK Dashboard > Promotie > Banners

Ook de mobielvriendelijkheid van jouw website is erg belangrijk. Op dit moment heb je de mobiel integratie instellingen van onze sidebar zo ingesteld dat het de zichtbaarheid van een paar knoppen belemmert. Je kunt dit oplossen door een andere plek hiervoor te zoeken en op je mobiel te testen. Hiervoor kun je https://dashboard.webwinkelkeur.nl/”>inloggen in jouw WWK Dashboard > Promotie > Sidebar > Mobiele Integratie > Positie aanpassen

Jouw website vind ik er in ieder geval prachtig uitzien. Het is als het ware en digitale kunstgalerij.

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt en wens je succes met jouw webwinkel!