Beoordelingsmail niet versturen naar duitse klanten

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsBeoordelingsmail niet versturen naar duitse klanten
Tim asked 2 jaar ago
Beste, Is het mogelijk dat de beoordelingmails naar een specifieke taal niet worden gestuurd? Ik zou ze niet naar Duitste klanten willen sturen omdat we daarvoor met 'trusted' werken. De webwinkelkeur verzoeken zouden dus alleen naar NL, FR en Engelstalige klanten verstuurd moeten worden. Verder heb ik bij 'uitnodigingen' > 'instellingen' een paar dingen veranderd. Zo werd er aangeraden om ze via jullie mail server te verzenden. Alles is goed gegaan. Ik zie alleen dat bij SPF geen groen vinkje staat. Is dat erg? Alvast bedankt voor jullie reactie!
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Tim,   Bedankt voor jouw vraag. Ik kan mij voorstellen dat je jouw reviews over verschillende platformen wilt verspreiden.   Het is helaas niet mogelijk om bepaalde klanten uit te sluiten voor het ontvangen van een uitnodiging. Wij zijn echter bezig met het aanpassen van onze uitnodigingen waardoor de klant zelf kan kiezen op welk reviewplatform hij/zij de review plaatst.   Ik adviseer je onze nieuwsbrief in de gaten te houden en wens je een mooie dag toe.