Conflict met een klant

DWQA QuestionsCategorie: Product reviewsConflict met een klant
Erdem Vural asked 1 jaar ago

Beste,

Ik wil een conflict voorafgaand melden met de hoop om een onterechte negatieve review te voorkomen. Klant  heeft op 26 januari een tondeuse besteld (order #2479) maar wegens een systeemfout 1x tondeuse en 10x smart wax apparaten ontvangen. Dit zag ik toen de producten in levering waren en heb ik direct contact opgenomen met de klant. Ik heb hem de situatie uitgelegd, mijn excuses aangeboden en vriendelijk verzocht de wax apparaten te retourneren en aangegeven dat ik de kosten wil vergoeden. De klant reageerde heel vriendelijk en gaf daar akkoord op. Na ons telefoongesprek heb ik het ook op de mail gezet met ook het adres waar het naar verzonden moet worden, een week later had ik nog niks ontvangen en heb ik de klant een reminder gestuurd waarop hij ook niet reageerde. Ook heb ik de klant telefonisch geprobeerd te bereiken maar zonder succes.

Vandaag heb ik een mail ontvangen dat hij de producten zal behouden en niet wil betalen en als ik er werk van zou maken dat hij een fraude melding zal doen. Mijn jurist is bezig met het uitzoeken wat de mogelijkheden zijn, maar gezien zijn reactie verwacht ik op korte termijn een onterechte negatieve beoordeling omdat het dan niet meer over het product of mijn service gaat maar meer ten dreiging van mij om geen vervolg te geven aan de situatie. Buiten dat ik de producten waarschijnlijk kwijt ben, wil ik niet dat het ook nog ten koste gaat van mijn harde werk en dat is de fantastische beoordelingen op mijn profiel.

Is het mogelijk om dit te voorkomen? Ik eventueel ook zijn mail delen met jullie.

Ik hoor het graag.

Groeten,

Erdem Vural

Marc Staf answered 1 jaar ago

Dag Erdem,

Wat een vervelende situatie, ik hoop dat je de producten alsnog terug krijgt van de klant.

Mocht de klant er een review over schrijven, laat het ons weten. Dan kijken wij of deze tegen onze voorwaarden ingaat. Als dat zo is verwijderen we de review.