DNS record

Marije Laman Trip asked 3 maanden ago

Goedemiddag, Ik wil graag telefonisch contact omdat ik de instructie niet helemaal snap van de mail over dat DNS record. Stap 1 tm 5 heb ik gedaan, alleen daarna loop ik vast. A. Ik krijg geen email. Bij stap 8 en 9 moet je dan weer nieuwe DNS CName records aanmaken? En weer een TXT record deleten? Klopt dat? Het lijkt dubbel. Help!

Marc Staf answered 3 maanden ago

Hi Marije,

Goed dat je hier naar informeert. Het is belangrijk dat je de stappen doorloopt die in het Dashboard bij Reviews > Uitnodigingen > Instellingen > E-mail afzender staan. Het gaat dan om de stappen die nog niet groen gevinkt staan.

Mocht je niet weten hoe je deze stappen zelf kunt uitvoeren dan kun je het beste hiervoor naar je webbeheerder of hostingprovider gaan. Het lijkt er trouwens op dat jij alles nu goed hebt ingesteld omdat bij alle stappen groene vinkjes staan.

Marije answered 3 maanden ago

Beste Marc, dat is precies wat ik heel raar vindt. Kunnen we heel even bellen? Ik snap namelijk niet of de instructie dubbel staat of dat het toch 2 verschillende dingen zijn die ik moet doen. Stap 5 is toch niet hetzelfde als stap 8 en 9? En ik heb geen email gekregen. Dus dan gaat er toch iets mis? Ik heb al Godaddy gebeld, maar die kunnen me niet helpen en verwijzen naar jullie. Dus graag hulp! Want het moet wel goed staan. En daar heb ik nu geen goed gevoel over.