Duitsland als verkoopland toevoegen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsDuitsland als verkoopland toevoegen
Kevin Hofmann asked 3 jaar ago
Goedemiddag, We willen uitbreiden en ook graag in Duitsland adverteren en verkopen. Ik zou graag willen weten wat ik moet doen om dat mogelijk te maken. Hoeven we alleen de algemene voorwaarden, privacy policy, cookie verklaring en betaalomgeving in het Engels of Duits te maken of moeten ook alle producten van Engelse of Duitse teksten zijn voorzien? Of zit ik hier in helemaal mis? Ik hoop dat u mij van deze informatie kan voorzien. Bij voorbaat dank, HelloToys
Kevin Hofmann
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Kevin,   Leuk om te lezen dat je nu ook in Duitsland gaat verkopen. Het is zaak dat klanten altijd precies weten waar ze aan toe zijn. Om die reden moet je altijd proberen de informatie in hun eigen taal aan te bieden. Adverteer je niet specifiek in Duitsland dan kan je ook volstaan met Engels, maar heb je echt een website eindigend op .de en ben je actie bezig met het werven van klanten in Duitsland dan is het logisch om de tekst op die website ook in het Duits aan te bieden. Dit geldt in principe voor alles, dus ook de productinformatie.    Groet, Asoka