Skip to content

Externe Bronnen verbergen en tonen naar keuze

DWQA QuestionsCategorie: TechniekExterne Bronnen verbergen en tonen naar keuze
Sipke Zijlstra asked 1 maand ago

Beste Webwinkelkeur,

Waarom hebben onze verschillende bol account invloed op de shop wielerkoopjes.nl.

Dit zijn hele andere shops en staan los van elkaar. Hierdoor is het gemiddelde op wielerkoopjes een 8.8 dit was anders een 9.3.

Graag zie ik dat Bol beoordelingen niet meegenomen worden.

Hoor graag of jullie dit kunnen instellen.

Mvg,

sipke

1 Antwoorden
asoka Staf answered 1 maand ago
Beste Sipke,
Bedankt voor jouw vraag. Deze bol.com pagina’s worden mogelijk meegenomen in de score van wielerkoopjes.nl omdat ze allemaal hetzelfde KvK nummer en/of btw nummer hebben. Dit zijn de manieren waarop wij automatisch het internet afspeuren naar externe beoordelingsbronnen die bij jouw websites horen die bij ons zijn aangesloten.
Uiteraard kan dat, wanneer je hetzelfde KvK nummer gebruikt voor meerdere webshops die niets met elkaar te maken hebben, leiden tot dit probleem. Er is echter een simpele oplossing voor.
Log allereerst in op onze website zodat je in het dashboard uitkomt. In dat dashboard klik je op ‘beoordelingen’->’externe bronnen’. op de pagina waar je nu bent aangekomen zie je alle externe bronnen die wij hebben kunnen vinden. Als je deze niet mee wil laten tellen voor jouw score bij WebwinkelKeur kan je simpelweg op de ‘toon’/’verberg’ knop klikken.
Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan verneem ik dat graag.
Groet, Asoka

Je antwoord