feedbackcompany

DWQA QuestionsCategorie: Questionsfeedbackcompany
Loes asked 3 jaar ago
ik ben nog klant bij feedbackcompany maar ga daar stoppen. Ik heb jullie al geintegreerd op mijn website en zie dat jullie de beoordelingen die ik bij FBC heb verzameld ook al mee genomen hebben. Blijven deze ook staan zodra ik heb opgezegd? Krijgen mijn klanten nu van beide partijen een uinodiging? Dat lijkt me wat veel.Kan ik ook voor 1 kiezen qua uitnodiging tot mijn contract afloopt ?
Vraagtags:
Ismail Akhan Staf answered 3 jaar ago
Beste Loes, Bedankt voor je vraag. Goed dat je hiernaar vraagt. Ik begrijp dat je je waardevolle beoordelingen uiteraard niet wil kwijtraken en je klanten ook niet wil lastigvallen met dubbele beoordelingsverzoeken. De beoordelingen die nu via Feedback Company worden verzameld zijn als externe bron toegevoegd. Zodra je geen beoordelingen meer van de Feedback Company ontvangt, kun je vragen naar een CSV export bestand. Dit bestand zullen wij dan importeren voor je. Ik adviseer je om de uitnodigingen van de Feedback Company alvast te stoppen, omdat er momenteel ook al via ons uitnodigingen worden verstuurd. Ik hoop je zo voldoende hebben geïnformeerd en wens je een mooie dag toe!