Google Seller Rating geen sterren

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsGoogle Seller Rating geen sterren
JP ter Horst asked 4 jaar ago
Goedemiddag, Enkele maanden geleden heb ik google seller rating geactiveerd voor sterren bij advertenties e.d. Ook zijn ze niet zichtbaar als richsnippets. IS er misschien iets niet goed gegaan. Groeten JP ter horst ( newyorkfinest)  https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Newyorkfinest_1206117
Daan Staf answered 4 jaar ago

Beste JP ter Horst,

Bedankt voor je vraag of er iets niet goed is gegaan met je Google Seller Rating (GSR) sterren. Ik neem graag alle stappen van het proces met je door zodat een andere bezoeker van deze pagina ook wat aan deze informatie heeft. Voor de GSR heb je minimaal 100 reviews uit een land met toelichting nodig in de afgelopen 12 maanden.
newyorkfinest heeft 138 reviews uit Nederland met toelichting in de afgelopen 12 maanden. Dat is in orde.Vervolgens is er een pagina aangemaakt bij onze partner Verified Reviews.
https://www.echte-beoordelingen.com/klantbeoordelingen/www.newyorkfinest.nl<br />Dat is ook in orde.Vervolgens zijn de reviews door hun doorgestuurd naar Google.
https://www.google.com/shopping/ratings/account/metrics?v=9&q=newyorkfinest.nl&c=NL<br />Dat is ook in orde. Dit gaat niet met Rich Snippet code, maar een rechtstreekse uitwisseling tussen Verified Reviews en Google. Het proces heeft gewerkt en Google heeft je de Google Seller Rating toegekend. Bij je Google Shopping advertenties zou je verkopersbeoordeling getoond moeten worden:
Shopping verkopersbeoordeling
Dat is in orde. Bij je Google Ads advertenties zouden de sterren tevoorschijn moeten komen. Echter kan het zijn dat je de sterren de ene keer wél ziet verschijnen en de andere weer keer niet. https://www.webwinkelkeur.nl/faq/sterren-google-seller-rating-niet-zichtbaar/
Ik heb geen advertenties van newyorkfinest in Google Ads gevonden. Daardoor kan ik je die niet tonen. Wat zijn zoektermen waarop je adverteert? Dan kan daar gericht op zoeken.
Groet,
Daan Vaneker