Grootte Widget aanpassen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsGrootte Widget aanpassen
Rutger asked 11 maanden ago

Hoi!

Is het mogelijk om de grootte van een widget aan te passen? Het lettertype van de reviews is nu extreem klein in vergelijken met de andere teksten op mijn website. Kan ik het lettertype vergroten?

Groet, Rutger

Kim Staf answered 11 maanden ago

Hoi Rutger,

Bedankt voor je vraag!

Het is zeker mogelijk om de grootte van de widget aan te passen. Dit kan je doen door de Iframe code aan te passen. Hoe je dat kan doen leg ik je hieronder graag uit:

1. Log in op je WebwinkelKeur Dashboard
  2. Ga naar installatie
  3. Kies voor widget
  4. Onderaan zie je de code staan
  5. In de code zie je de hoogte en breedte staan van de widget
  6. Hier kan je de formaten in aanpassen. Zorg er ook voor dat dit boven de Iframe code aangepast wordt (hier staat nu nog 280 px)

Hopelijk kom je hier verder mee. Voor nu wens ik je alvast een fijn weekend toe!

Rutger answered 11 maanden ago

Hi Kim! Thanks, dat is gelukt :)

Kan ik ook de lettergrootte veranderen? Het lettertype op mijn website is pak 'm beet 18 en die van de tekst in de widget lijkt ongeveer 10 te zijn. Die zou ik graag willen matchen, hoe doe ik dat?

Rutger

Kim Staf answered 11 maanden ago

Hi Rutger!

Ik heb het even voor je nagevraagd hoe het precies zit met het aanpassen van het lettertype. Het aanpassen kan via CSS. Ik heb hier twee linkjes voor je waar je meer vind over het personaliseren van je widget:

1. https://www.webwinkelkeur.nl/faq/een-widget-personaliseren/
  2. https://lamper-design.nl/zo-pas-je-iframes-van-webwinkelkeur-aan-met-css/#:~:text=Reviews%20in%20de%20sidebar&text=Webwinkelkeur%20heeft%20een%20aantal%20widgets,geladen%20wordt%20in%20de%20iFrame

Hopelijk kom je verder met deze informatie. Als er nog vragen zijn, horen wij die natuurlijk graag. Voor nu wens ik je nog een fijne dag toe!

^^ Kim