Nieuwe webwinkel

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsNieuwe webwinkel
rolinde sloove asked 4 jaar ago
Ik heb een aantal maanden geleden een webwinkel aangemeld, maar die werdt niet goedgekeurd. Ik heb een nu een andere webshop maar wel met de zelfde naam alleen een andere url en deze probeer ik er in te zetten maar dit lukt niet.
caleni Staf answered 4 jaar ago
Beste Rolinde, Wat vervelend dat het niet lukt om de nieuwe website toe te voegen. Probeer je deze in hetzelfde account toe te voegen? Als je al een een account hebt en nu een tweede account probeert aan te maken kan het heel goed dat dit niet lukt. Het KvK en btw nummer zullen namelijk al bekend zijn in ons systeem. Om die reden raad ik je dan ook allereerst aan om de nieuwe website in het reeds gemaakte account te zetten.

Los van de vraag die je stelt wil ik ook aangeven dat wanneer een website wordt afgekeurd dit niet meteen het einde is voor ons. Als je de voorgestelde aanpassingen doorvoert en een herkeuring aanvraagt, keuren we de website graag opnieuw voor je. Meer over hoe het hele aanmeldproces, inclusief keuring, in zijn werk gaat lees je hier: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/over-webwinkelkeur/hoe-werkt-de-aanmelding/ Groet, Asoka