installeren webwinkelkeur

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpinstalleren webwinkelkeur
Dave Verstappen asked 3 jaar ago
Beste,   Bedankt voor het goedkeuren van www.beamers.store

Wij zijn nog in ontwikkeling. Bij het installeren van het webwinkel keur widget liep ik tegen enkele problemen aan.
  1. op mobiel word de widget bovenaan weergegeven. ik zou dit ook graag als widget aan de zijkanten zien zoals het via de laptop zichtbaar is.
  2. graag wil ik webwinkel keur ook zichtbaar hebben op de productpagina, onder de +winkelwagen knop om precies te zijn.
Kunnen jullie mij helpen, ik maak gebruik van shopify met het shoptimized thema
Daan Staf answered 3 jaar ago

Beste Dave,

Bedankt voor je vragen over hoe je WebwinkelKeur het beste kunt integreren in je Shopify webwinkel.Op mobiel geven we een top bar weer die de content van je site iets naar beneden drukt. Onze sidebar komt over de content van je site, op mobiel is er weinig ruimte en kan het daardoor gebeuren dat deze over bijvoorbeeld een bestelknop wordt getoond. Je kunt wel switchen van de top bar naar onze sidebar. Dat doe je in ons dashboard bij Promotie > Sidebar > Mobiele integratie.

Om WebwinkelKeur te presenteren bij je productpagina’s kun je 1 van onze banners gebruiken. De code voor verschillende banners vind je in ons dashboard bij Promotie > Banners. Het is een goed idee om je keurmerk te tonen op je productpagina’s, voor meer tips over een goede plaatsing van ons keurmerk kun je dit blog lezen: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/hogere-omzet/plaatsing-uitingen/”>https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/hogere-omzet/plaatsing-uitingen/

Welkom bij WebwinkelKeur!
M.v.g. Daan