Skip to content

Is het mogelijk om typfouten in een review aan te passen?

DWQA QuestionsCategorie: Product reviewsIs het mogelijk om typfouten in een review aan te passen?
Jeroen asked 10 maanden ago

Beste,

 

Een klant heeft een review achtergelaten maar er zit een typfout in de review, meer bepaald onze merknaam hebben ze fout geschreven. Is er een mogelijkheid om dit zelf aan te passen? 

 

Alvast bedankt, 

Jeroen

1 Antwoorden
Kim Staf answered 10 maanden ago

Goedemorgen Jeroen, 

Bedankt voor je bericht. 😊 Vervelend om te lezen dat er een spelfout in de review staat. Ik kan me goed voorstellen dat je dit graag aangepast ziet. In dit geval is het helaas niet mogelijk om de review zelf aan te passen. Je kan wel aan de klant vragen of hij/zij de spelfout wil herstellen. Dit kan je doen door en privébericht te sturen. Op het moment dat je een privébericht stuurt naar de klant, ontvangt hij/zij ook direct een aanpas link. Hoe je een privébericht verstuurd, leg ik je hieronder graag uit:

  1. Log in op je WebwinkelKeur Dashboard
  2. Ga naar reviews 
  3. Kies voor shopreviews
  4. Zoek de desbetreffende review op
  5. Klik op het tekstballonnetje en schrijf hier een tekst in 
  6. Kies dan uit het dropdown menu uit Privébericht en verstuur dit bericht

Hopelijk kom je hier verder mee en past de klant snel zijn/haar review aan!

^^ Kim 

Je antwoord