klachtenpagina

Halimatou asked 3 jaar ago
Beste Ik krijg een e-mail voor de meerder keer de keuring aanvraag voor mijn webshop afgekeurd is maar ik weet niet wat moet ik verder doen . U zei dat " Er moet een aparte klachtenregeling pagina zijn die binnen 1 klik bereikbaar is vanaf elke pagina op de website."  maar dit begrijp ik niet goed.Ik hen vorig keer met lightspeed gekeken en volgen hum was alles ok. Kunt u me meer info en tips geven ? Met vriendelijke groeten Halimatou
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Halimatou,   Bedankt voor jouw vraag. Het is voor ons keurmerk een eis om een aparte pagina te hebben voor de algemene voorwaarden, de privacy policy, het herroepingsrecht en de klachtenregeling. Elk van deze pagina's moet vanaf elke plek op de website binnen 1 keer klikken bereikbaar zijn, dit kan je bereiken door bijvoorbeeld een link in de footer te zetten.    Het is mogelijk dat Lightspeed je heeft gezegd dat dit niet nodig is, maar dit is wel een vereiste voor ons keurmerk. Als je meer wil weten over de afkeuring, raad ik je aan te reageren op de mail die je hebt gekregen over de afkeuring van jouw webshop.  Groet, Asoka