Magento 2.4.6-p2 support

DWQA QuestionsCategorie: TechniekMagento 2.4.6-p2 support
Michael asked 8 maanden ago

Goedemiddag,

Ik kan nergens terug zien met welke magento versie of php versie enz. de module compatible is, kijk er overheen?

Heb nu magento 2.4.6-p2 met php8.1 en vraag me dus af of de laatste versie 2.1.6 geschikt is?

vgrt,

Michael

Hi Michael,

Goed dat je hier naar informeert, ik help je graag.

Onze module is voor Magento en Magento 2 beschikbaar. Als het goed is, is jouw versie dus geschikt voor onze module. Heb je al geprobeerd de stappen te doorlopen in het Dashboard bij Installatie > Automatische uitnodigingen > Selecteer de software > Magento 2?

Michael answered 8 maanden ago

Hallo Marc,

Zou je misschien zeggen maar magento 2.2.0 bijvoorbeeld heel anders dan 2.4.6, dus dat is niet zo maar te stellen dat moet werken.

Nu had ik Magento 2.3.6 waarmee het werkte en ben nu dus over naar 2.4.6-p2 en het lijkt niet goed te werken. Vandaar ook mijn vraag of jullie dit konden aangeven.

Deze error wordt er in de console weergegeven:

sidebar.js?id=1207382&c=2821615:1 [Report Only] Refused to load the font 'https://dashboard.webwinkelkeur.nl/fonts/webandbrand.woff' because it violates the following Content Security Policy directive: "font-src fonts.gstatic.com *.gstatic.com *.googleapis.com data: 'self' 'unsafe-inline'".

Lijkt er dus op dat het niet aan de nieuwe standaard voldoet.

Marc Staf answered 8 maanden ago

Dank je, dan lijkt er inderdaad iets niet goed te gaan. Ik ga dit doorzetten naar ons developmentteam. Zodra ik meer weet, meld ik me.

Hi Michael,

Ik heb een antwoord van mijn collega:

Ja, de plugin zou moeten werken met Magento 2.4.6

De fout die ze laten zien komt echter niet van de plugin maar van onze sidebar.
De bron die wordt geladen door ons sidebar script wordt geblokkeerd door hun CSP https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/HTTP/CSP

Ze dienen dashboard.webwinkelkeur.nl toe te voegen aan font-src

Michael answered 8 maanden ago

Dit is mij niet helemaal duidelijk: ik installeer jullie plugin voor magento2 en stel het in zoals dit in beschrijving staat. Vervolgens komt er een error ivm de webwinkelkeur integratie en dan licht het probleem aan "hun"?

Wie is "hun"? Begrijp dat dus blijkbaar een font toegevoegd dient te worden ergen maar bij wie of wat?