Beste,
Kan ik een mail met uitnodiging nog een keer sturen?
Marjolein klant geeft aan dat ze de mail niet ontvangen heeft.
In het systeem staat dat het wel verzonden is, maar ze wilt het graag nog een keer ontvangen en dan kijken of het in de spam box komt.
Is het mogelijk dat een klant dit nogmaals ontvangt?
Vraag 2: Klanten bestellen soms vanuit Instagram, kan ik dan toch via hun email een review krijgen?
Of is dit alleen mogelijk als ze via de webshop bestellen?
Liefs Bea
Beste Bea,
Vervelend dat Marjolein de uitnodiging niet heeft ontvangen. De uitnodigingen kunnen opnieuw worden verzonden, maar er kan wel worden ingesteld dat er een herinnering wordt verzonden als er geen review is geschreven. Volgens jouw instellingen wordt deze uitnodiging 5 dagen na de eerste uitnodiging verzonden.
Als de herinnering inmiddels ook is verzonden kan ik het nogmaals voor je proberen te verzenden als je mij het ordernummer geeft.
De uitnodigingen zijn inderdaad bedoeld voor de bestellingen die via de webshop zijn besteld. Instagram heeft een eigen reviewsysteem, maar dit is nu nog alleen in de VS beschikbaar.
Met vriendelijke groet,
Ismail
Hallo,
Bedankt voor jullie reactie.
Bestelnummer van de order is: 5820
Vriendelijke groetjes Bea
Hallo Bea,
Bedankt voor het ordernummer.
Ik heb de herinnering opnieuw kunnen verzenden. :)
Met vriendelijke groet,
Ismail