Skip to content

mail niet ontvangen

DWQA QuestionsCategorie: Questionsmail niet ontvangen
Bea Molenaar asked 10 maanden ago

Beste,

 

Kan ik een mail met uitnodiging nog een keer sturen?

Marjolein klant geeft aan dat ze de mail niet ontvangen heeft.

In het systeem staat dat het wel verzonden is, maar ze wilt het graag nog een keer ontvangen en dan kijken of het in de spam box komt.

Is het mogelijk dat een klant dit nogmaals ontvangt?

 

 

Vraag 2: Klanten bestellen soms vanuit Instagram, kan ik dan toch via hun email een review krijgen?

Of is dit alleen mogelijk als ze via de webshop bestellen?

 

Liefs Bea

 

3 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 10 maanden ago

Beste Bea,

Vervelend dat Marjolein de uitnodiging niet heeft ontvangen. De uitnodigingen kunnen opnieuw worden verzonden, maar er kan wel worden ingesteld dat er een herinnering wordt verzonden als er geen review is geschreven. Volgens jouw instellingen wordt deze uitnodiging 5 dagen na de eerste uitnodiging verzonden.

Als de herinnering inmiddels ook is verzonden kan ik het nogmaals voor je proberen te verzenden als je mij het ordernummer geeft.

De uitnodigingen zijn inderdaad bedoeld voor de bestellingen die via de webshop zijn besteld. Instagram heeft een eigen reviewsysteem, maar dit is nu nog alleen in de VS beschikbaar. 

Met vriendelijke groet,

Ismail

Bea Molenaar answered 10 maanden ago

Hallo,

 

Bedankt voor jullie reactie.

Bestelnummer van de order is:  5820

 

Vriendelijke groetjes Bea

Ismail Akhan Staf answered 10 maanden ago

Hallo Bea,

Bedankt voor het ordernummer.

Ik heb de herinnering opnieuw kunnen verzenden. :) 

Met vriendelijke groet,

Ismail

Je antwoord