Moderatie aanvragen bij een negatieve beoordeling

DWQA QuestionsCategorie: Product reviewsModeratie aanvragen bij een negatieve beoordeling
Wendy asked 10 maanden ago

Goedemorgen, ik wil graag moderatie aanvragen bij een negatieve beoordeling, maar ik zie dit niet meer terug in het dashboard. Het gaat om de review bij Bestelling #48702 ik heb de klant al gevraagd de review aan te passen maar ze reageert hier niet op. De bestelling van de klant was in eerste instantie niet geleverd door problemen bij Bpost, ik was terwijl de klant de review plaatsten al in contact met haar en had haar via mail, telefoon en whatsapp al gesproken en was al bezig om met myparcel/bpost uit te zoeken waar de bestelling was. De bestelling is zoek geraakt en ik heb een nieuwe verzonden. Deze heeft ze in goede orde ontvangen. Omdat er nu geregeld problemen zijn bij de post geeft deze review een vertekend beeld. Ik hoop dan ook dat deze samen met de product review verwijderd kunnen worden. Mocht je meer informatie willen of een bevestiging van de levering laat het dan zeker weten. Met vriendelijke groet, Wendy Stolp

Dan Dezijn Staf answered 10 maanden ago

Goedemorgen Wendy,

Bedankt voor je vraag, ik kan me voorstellen dat het een vervelende situatie is! Je kan een moderatie aanvragen via je WWK Dashboard > Reviews > Shopreviews > De drie puntjes achter desbetreffende review. De optie voor een moderatieverzoek is alleen zichtbaar als je voldoet aan de voorwaarden:

• De review is maximaal 14 dagen oud;
  • Je hebt zelf al een reactie geplaatst op de review.

Het kan zijn dat je het niet kan vinden omdat je (nog) niet aan de voorwaarden voldeed. Hopelijk lukt het nu wel!

Groetjes,

Dan

Wendy answered 10 maanden ago

Hoi Dan, dank je wel. Het komt dan denk omdat de 14 dagen verstreken zijn, helaas. De klant heeft van de week alsnog de originele bestelling ontvangen, heeft hier wel netjes contact over opgenomen maar heeft zonder toestemming het product al in gebruik genomen. Nu heeft ze twee producten ontvangen en een slechte review achter gelaten die absoluut niet van toepassing is.

Met vriendelijke groet, Wendy