Beste Webwinkelkeur,
Eens moet de eerste keer zijn, maar ik heb een wat minder positieve review te pakken.
De klant heeft natuurlijk het volste recht om zijn of haar mening te uiten maar de manier hoe het beschreven is, is een beetje scheef.
Het lijkt er namelijk op alsof ik de klant niet op de juiste manier te woord heb gestaan, dat terwijl ik hem nooit gesproken heb.
Zal ik erop reageren en zo ja, wat is dan de beste manier zodat het respectvol en juist blijft vanaf mijn kant?
Ik hoor graag jullie advies.
Met vriendelijke groet,
Sadjad
De Wereldkruidentuin
Beste Sadjad,
Vervelend dat je een negatieve review hebt ontvangen waarin dat je de klant niet op de juiste manier te woord hebt gestaan. Het is altijd goed om te reageren op de reviews. Daarmee toon je onder andere aan dat je de feedback waardeert.
In deze blog lees je hoe je het beste kunt omgaan met negatieve reviews.
Ik wens je veel mooie reviews en een fijne dag toe!