Skip to content

Oervoer.com negeert klant contact

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsOervoer.com negeert klant contact
Roel saad asked 2 maanden ago

Hallo webwinkelkeur. Het bedrijf oervoer.com heeft mij een zending gestuurd die stuk (lekkende pakken voer)en ontdooit (gemalen vlees) is aangekomen. Ook word niet gereageerd op mail of telefoon. Dit pakket is vorige week dinsdag besteld, sinds dien heb ik niks meer vernomen over mijn bestelling. Ik heb al meerdere keren gemaild en gebeld, te vergeefs. Ook op internet lees ik al genoeg narigheid van dit bedrijf. Dit is de tweede en tevens laatste keer dat ik hier bestel, de vorige bestelling was ook al een drama. Mijn vraag aan jullie is, willen jullie hier a.u.b achteraan gaan, zij dragen inmiddels jullie keurmerk wat zeker niet op zijn plaats is. Ik wil op zn minst dat ze gaan reageren en ik wil mijn geld terug van de bestelling, ook de verzendkosten. Je moet begrijpen dat ik nu met 5KG rauw vermalen vlees zit wat ontdooit en kamer temperatuur is. Dit kun je niet terug invriezen en de verkoper laat mij nu stikken. Ik hoop dat jullie dan contact met hen kunnen leggen. Ook heb ik ze hier al een slechte recensie gegeven, helaas duurt het 14 dagen voordat die zichtbaar word, zodat oervoer nog de tijd heeft om mij te benaderen, wat nooit zal gebeuren. Help mij hierbij a.u.b

 

Groeten, Roel Saad

2 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 2 maanden ago

Goedemiddag Roel,

Erg jammer en vooral vervelend dat je de lekkende pakken voer en 5kg ontdooit vlees hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat het ook erg frustrerend is om lang te moeten wachten op een reactie op jouw klacht.

Het is belangrijk dat een webwinkel bereikbaar is en reageert op de binnengekomen klachten. Om die reden nemen wij contact met de webwinkel en nemen jouw klacht daarin mee. Ik raad je ook aan om daarnaast ook een geschil in te dienen.

Ik hoop dat jouw klacht snel zal worden opgelost en wens je een mooie Sinterklaasavond toe!

Roel Saad answered 2 maanden ago

Hallo Ismail, bedankt voor deze snelle reactie. Ik ben blij dat dat jullie contact zullen opnemen. Ik zal inderdaad ook een geschil indienen. Bedankt. Groet Roel Saad

Je antwoord