Skip to content

Onduidelijk

Ibis asked 1 jaar ago

Beste,

Sinds de vernieuwing van de platform thema is alles onduidelijk geworden voor ons, hoe kunnen wij de instellingen van de reviews wijzigen? Bijvoorbeeld hoe stellen we in binnen hoeveel dagen de klant de review mail krijgt, en als de klant niet op de mail reageerd binnen hoelang de klant een herinnering krijgt.

Met vriendelijke groeten,

GlobalKoopje.nl

1 Antwoorden
Marc Staf answered 1 jaar ago

Goed dat je hier naar informeert, ik help je graag.

De wachttijd voor de uitnodiging kun je niet vanuit het dashboard regelen, dat moet vanuit de webwinkelsoftware. In Lightspeed kom je daar door de volgende stappen te doorlopen:

Klik links op Apps> Aangeschafte apps> Webwinkelkeur> ga naar App> Nu verschijnt er een nieuw scherm waar je het aantal dagen tot de uitnodiging kan instellen.

Voor de instellingen van reviews kun je in het dashboard naar reviews, shopreviews en dan naar het tandwiel (naast reviews) en voor de instellingen van de uitnodigingen ga je naar uitnodigingen en het tandwiel (naast uitnodigingen)

Ik hoop dat je er zo verder mee komt.

Je antwoord