Online Interieurshop

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsOnline Interieurshop
Lisa Tjon asked 4 jaar ago
Hallo, Ik heb een paar weken geleden 2 stoeltjes besteld via de webwinkel van Online Inetrieurshop. De aangegeven levertijd van 3 dagen.Twee weken later talloze keren geprobeerd te bellen/mailen/whatsappen/facebooken. Pas 8 dagen geleden via facebook te horen gekregen dat de levering niet meer mogelijk was en dat mn geld zou worden teruggestort binnen 2 dagen. Geld is helaas niet meer teruggestort en men laat niks meer van zich horen. Is er nog een mogelijkheid dat ik via jullie mijn geldkan terugkrijgen? Ik zie nu pas dat ze lid af zijn. Toen ik de stoelen aankocht was ik afgegaan op de beoordelingen via uw site, maar had over het hoofd gezien dat ze geen lidmeer zijn sinds april 2020. Ik verneem graag van u. Dank alvast. Mvg, Lisa Tjon
caleni Staf answered 4 jaar ago
Beste Lisa, Wat jammer dat je geen contact krijgt met de webshop en ze jouw geld ook niet hebben teruggestort. Deze webshop is inderdaad geen lid meer bij WebwinkelKeur en daarom kunnen wij je helaas ook niet bijstaan in het geschil dat je met hen hebt, hoe graag we dat ook zouden doen. Als de webshop niet heeft geleverd en ook het geld niet heeft teruggestort, kan je uiteraard nog wel een melding maken bij het klachtenplatform van de Consumentenbond, fraude melden via fraudehelpdesk.nl en aangifte doen.
Groet, Asoka