Onterechte 1, bewuste zwartmakerij

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpOnterechte 1, bewuste zwartmakerij
Cathy asked 11 maanden ago

Mevr Edith Overkleeft heeft ons een 1 gegeven. In ons antwoord kun je ook teruglezen dat dit niet terecht is. Wij hebben bewijs dat mevrouw niet betaalde en de post gewoon geleverd heeft. Deze mevrouw staat bij diverse sites schijnbaar ook op een zwarte lijst. Wij hebben ter goeder trouw het product vooruit gestuurd en mevrouw betaalde gewoon niet.

Dan Dezijn Staf answered 11 maanden ago

Beste Cathy,

Jammer dat je een onterechte review hebt ontvangen! Goed dat je hier contact over opneemt. Helaas is het niet mogelijk om per forum of e-mail een moderatieverzoek in te dienen. Gelukkig kun je gemakkelijk een moderatieverzoek via jouw Dashboard indienen. Dit doe je via je WWK Dashboard > Reviews (in het menu links) > Shopreviews > De drie puntjes achter de review. Denk eraan dat de optie alleen zichtbaar is als je aan de volgende voorwaarden voldoet:

• De review is maximaal 14 dagen oud;
  • Je hebt zelf al een reactie geplaatst op de review.

Zodra je een moderatieverzoek hebt ingediend, gaan we direct voor je aan de slag. We houden je per e-mail op de hoogte van jouw moderatieverzoek. Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je een mooie dag toe.

Met vriendelijke groetjes,

Dan