Opnieuw factuur na opzegging

DWQA QuestionsCategorie: AlgemeenOpnieuw factuur na opzegging
Joan van Hal asked 4 maanden ago

Beste,
Onlangs kregen wij een factuur van jullie, wij hebben helaas al een tijdje geen webshop meer en hebben al enige tijd geleden onze samenwerking opgezegd. Ik ben bang dat dit niet goed verwerkt is in jullie systeem.

Alvast bedankt.

Salon Jolie’s

www.salonjolies.nl

Hi Joan,

Wanneer heb je je webwinkel bij ons opgezegd? En hoe heb je dit gedaan? Via het Dashboard? Ik zie namelijk geen opzegging staan, heb je een bevestiging gekregen?

Je kunt je webwinkel opzeggen door in het Dashboard rechtsbovenin op je naam te klikken, naar Mijn webwinkel gaan en daar voor Opzegging te kiezen. Je krijgt nadat wij de opzegging hebben verwerkt een bevestiging via de e-mail.

Hi,

Al drie kwart jaar tot een jaar geleden. Nee nooit geen bevestiging gehad…

Ik zal hem opnieuw doorvoeren.
Ik hoop dat het deze keer wel lukt.

Marc Staf answered 4 maanden ago

Dank je, als je geen bevestiging hebt gekregen, dan is dat inderdaad niet goed gegaan. Laat me weten wanneer je de opzegging hebt doorgevoerd dan check ik of deze goed is doorgekomen. Daarna krijg je nog per mail een bevestiging.

Marc Staf answered 4 maanden ago

Nu is het goed gegaan, ik zie de opzegging staan.

Joan van Hal answered 4 maanden ago

Maar ik zie in de bevestiging dat er staat 2024, ik heb 2023 door gevoerd? Kan je dit aanpassen?

Alvast bedankt.

Marc Staf answered 4 maanden ago

Je hebt per einde huidige factuurdatum opgegeven, dat is dus per december 2024. Als je wilt dat dat per vandaag is dan kun je de huidige opzegging terugdraaien en een nieuwe opzegging per vandaag doen. Dat doe je op dezelfde plek waar je ook de opzegging hebt gedaan in het dashboard.

Joan van Hal answered 4 maanden ago

Nee ik had 20 dec 2023. Ik denk dat dit niet mogelijk was. Ik heb hem zojuist opnieuw doorgevoerd per vandaag. Kan ik het huidige factuur als niet verzonden beschouwen ivm de niet juist doorgevoerde opzegging?

Marc Staf answered 4 maanden ago

Het is nu goed gegaan, ik heb je de bevestiging gestuurd. De factuur was al aangemaakt en verstuurd, deze kan je helaas niet als niet verzonden beschouwen.

Joan van Hal answered 4 maanden ago

Maar kunnen jullie dit factuur dan terugboeken? Ik heb afgelopen jaar al een heel jaar betaald voor een dienst waar we geen gebruik meer van maken. Ik ben niet van plan door een fout dat nog een keer te moeten doen..

Marc Staf answered 4 maanden ago

Daar ga ik zelf niet over, maar ik heb jouw verzoek doorgezet naar mijn collega's van de afdeling administratie. Zij komen hier volgende week bij je op terug.