Opzegging webshop

Tim Vromans asked 2 jaar ago
Beste,    Vorige jaar heb ik mijn abbonement bij Webwinkel Keur opgezegd i.v.m. het sluiten van mijn webshops. Tot mijn verbazing krijg ik net een amiltje van jullie met een nieuwe factuur. Nu heb ik in mijn dashboard gekeken en zie ik dat er iets fout is gegaan met de opzegging waardoor deze niet goed verwerkt is. Kunnen jullie mij verder helpen? Ik zit er namelijk niet op te wachten om deze factuur weer te moeten betalen, nadat ik vorig jaar exact dezelfde mail heb verstuurd en naar aanleiding daarvan alles heb opgezegd.    Groetjes,    Tim Vromans
Mandy answered 2 jaar ago
Beste Tim, ik heb even voor je gekeken en ik zie dat je Premium Gadget Shop hebt opgezegd per 10-05-2023, dit is de reden dat je een nieuwe factuur hebt ontvangen.
Patch and Match is tijdig opgezegd (10-05-2022) maar ik zie dat je bij Privacy en Garantie & Klachten nog verwijzingen naar WebwinkelKeur hebt staan. Ik zal de opzegging wijzigen naar per direct en de factuur voor je crediteren als jij zorgt dat de verwijzingen naar WebwinkelKeur binnen 4 dagen worden verwijderd (7 dagen na beëindiging lidmaatschap volgens onze algemene voorwaarden). Stuur je mij even een mailtje als het gelukt is? Graag op administratie@webwinkelkeur.nl Met vriendelijke groet,