Overnemen van oude reviews

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsOvernemen van oude reviews
Sidney van der Stoep asked 1 jaar ago

Beste heer/mevrouw,

Zojuist heb ik me aangemeld bij jullie, maar ik zou graag alle oude reviews van mijn website willen overnemen. Wat is hiervoor nodig?

Ik hoor het graag.

Sidney van der Stoep

Kim Staf answered 1 jaar ago

Goedemorgen Sidney,

Bedankt voor je bericht. :)

Heb je deze reviews op een website staan die ook bij ons is aangesloten? Dan kan ik deze via ons systeem zo overzetten. Mocht dit niet het geval zijn, kan je ons een CSV-bestand sturen naar info@webwinkelkeur.nl met de reviews die je hebt verzameld via een andere review-partij. Dit kunnen we dan voor je importeren.

^^ Kim

Sidney answered 1 jaar ago

Goedemorgen Kim,

Bedankt voor je snelle reactie.

Het lijkt erop dat ze niet bij jullie zijn aangesloten, het gaat om CusRev.com. Wel kan ik vanuit de WooCommerce plugin een export maken naar CSV. Dit ziet er dan uit zoals onderstaand voorbeeld. Is dit bruikbaar?

review_content review_score date product_id display_name email order_id Bijna perfect! Als de hoeken richting plafond afgerond zouden zijn, dan zouden de houders ook op plekken waar gekit is helemaal strak in de hoek kunnen komen. Verder absoluut tevreden over dit product. Keep up the good work! 4 2-4-2023 12:53 378 Jules Leenders-Stein julesleenders@gmail.com x

Sidney

Kim Staf answered 1 jaar ago

Goedemorgen Sidney,

Jij ook bedankt voor je snelle reactie. :)

Ik denk dat we het gewoon moeten gaan proberen! Zou je mij dit CSV-bestand willen sturen naar info@webwinkelkeur.nl?

^^ Kim