pauzeren?

Miranda asked 5 maanden ago

Goedemorgen,

Ik ben mijn webshop aan het leegverkopen en weet nog niet helemaal wat ik er mee gaan doen. Is het mogelijk om het abbonement van webwinkelkeur tijdelijk te pauzeren (zodat er straks niet al een rekening komt) en weer te activeren als de webshop toch verder gaat?

Ik hoor het graag,

Miranda - Boef en Aap

caleni Staf answered 5 maanden ago
Hoi Miranda, Goed dat je hierover even contact opneemt. Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt wel op ieder moment weer lid worden. Mocht je eventueel reviews hebben verzameld, dan blijven deze ook gewoon staan, zodat je niet opnieuw vanaf nul hoeft te beginnen.
Miranda answered 5 maanden ago

oke dat is goed om te weten. Wanneer loopt mijn huidige jaar af? dan wil ik het per die datum laten stoppen. Blij dat de reviews blijven staan!

caleni Staf answered 5 maanden ago
Hoi Miranda. Je huidige factuur stond tot 19 november 2023. De nieuwe conceptfactuur staat al klaar. Mocht je nu willen opzeggen dan kan dit nog in je dashboard: Log in op jouw Dashboard (als je jouw inloggegevens niet meer weet, klik dan op ‘wachtwoord vergeten’) Klik op je naam (het pop-icoontje) rechtsbovenin op je scherm. Kies 'mijn webwinkels' Klik op 'opzegging' en vul de gewenste datum in Na verwerking ontvang je een e-mail ter bevestiging
Miranda answered 5 maanden ago

oke dank je wel. ik zet het erin per 15 december...of moet ik dan een heel jaar betalen? want dan zeg ik liever per direct op.

caleni Staf answered 5 maanden ago
Hoi Miranda, je kunt betalen per kwartaal of per jaar. Dus dat is niet mogelijk. Dan kun je beter per direct opzeggen.
Miranda answered 5 maanden ago

Goedemorgen, ik zag dat er vanmorgen toch een jaarfactuur afgeschreven is terwijl ik opgezegd heb. Ik heb de afschrijving gestorneerd. Vriendelijke groet, Miranda