Reviews komen niet binnen in Magento

DWQA QuestionsCategorie: Product reviewsReviews komen niet binnen in Magento
Geertje asked 6 maanden ago

Beste,

Van de nieuw toegevoegde webshops (Plent Beauty Care NL en Plantforce NL) komen de productreviews niet binnen op Magento. Vanmorgen werd er een synchronisatie probleem aangegeven, die staat niet meer bij alle toegevoegde productreviews, maar ze staan nog niet in Magento. Hoe zou dit opgelost kunnen worden?

Ik hoor het graag :-)

Kim Staf answered 6 maanden ago

Hi Geertje,

Ik heb het voor je nagekeken. Het lijkt erop dat de productpagina niet meer bestaat. Omdat de productpagina niet meer bestaat, wordt de review ook niet gesynchroniseerd. Als we op de product review klikken, komen we uit op de volgende pagina: https://www.plent.nl/catalog/product/view/id/4488/s/plent-collageen-sachets-proefpakket/

Mocht je nog vragen hebben hierover, wil je ons dan een e-mail sturen naar info@webwinkelkeur.nl?

Alvast bedankt en nog een fijne dag gewenst!

^^ Kim

Beste Kim,

Ja, ik zag het, dit klopt inderdaad voor het product dat je noemt. Op Plantforce.nl is dit echter niet aan de orde, hier staan op dit moment ook producten met synchronisatieproblemen. Zou je hier nog eens naar willen kijken?

Kim Staf answered 5 maanden ago

Hi Geertje,

Binnen je dashboard heb ik de reviews opnieuw gesynchroniseerd. Zoals het er nu uitziet, gaat het nu wel goed. Ik raad wel aan om dit even in de gaten te houden. Mochten de nieuwe binnenkomende reviews ook niet synchroniseren, kan je dit ook handmatig doen. Als je op de drie puntjes achter de review klikt, kan je ervoor kiezen om deze opnieuw te synchroniseren.

Nog een fijne dag gewenst!

^^ Kim

Hoi Kim,

Bedankt voor je antwoord.

Dit had ik al een paar keer geprobeerd, na een tijdje staan ze dan toch weer op oranje. Misschien dat ze nu wel lukken, anders hoor je het van me.

Hoi Kim,

Ze zijn toch weer op oranje gegaan helaas. Zou je hier nog eens naar willen kijken?