Standaard taal naar Engels

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsStandaard taal naar Engels
Els Gentile asked 1 jaar ago

Goedemorgen,

Is het mogelijk om onze standaard taal naar Engels te veranderen?
Deze staat nu ingesteld op Nederlands alleen zijn onze klanten voornamelijk engels sprekende mensen.

Bij ons abonnement staat dat we voor 1 single language kunnen kiezen. Dat is prima alleen moet deze dus Engels zijn en niet Nederlands.

Wacht jullie reactie af.

Vriendelijke groet,

Els

Hi Els,

Goed dat je hier naar informeert, ik help je graag.

Voor internationale mogelijkheden heb je ons PRO-pakket nodig, je hebt nu nog het PLUS-pakket. Je upgrade het pakket door in het Dashboard rechtsbovenin op je naam te klikken en naar Pakket en Betalingen te gaan.

Wanneer je het PRO-pakket hebt stel je een andere hoofdtaal in door naar Profiel > Online Profiel > Beheer Talen te gaan.

Ik hoop dat je zo verder komt.

Els Gentile answered 1 jaar ago

Wat ontzettend vervelend dit.

Bij het PRO-pakket staat single language hier staat niet: Alleen Nederlands.
Er is geen andere mogelijkheid? Ik zou namelijk alleen gebruik maken van de engelse taal dus ook: single language.

Vind €180 per jaar al duur genoeg namelijk.

Marc Staf answered 1 jaar ago

Helaas is er geen andere mogelijkheid, alleen leden met het PRO-pakket kunnen de primaire taal wijzigen. Als je dit wilt wijzigen naar het Engels heb je dus het PRO-pakket nodig.

Els Gentile answered 1 jaar ago

Ik heb mijn abonnement zojuist geannuleerd. De opties die per pakket omschreven worden zijn misleidend, vind dit erg slecht en niet passend bij jullie concept. Vandaar deze keuze. Het abonnement heb ik binnen de 14 dagen wettelijke bedenktijd geannuleerd, neem aan dat ik de €180 die ik vooraf betaald heb in deze dagen dan ook terug kan verwachten.

Dag Els,

Jammer dat je je lidmaatschap hebt opgezegd. Het herroepingsrecht geldt alleen voor consumenten, niet voor bedrijven. De bedenktijd geldt in dit geval dus niet.