Uitbreiding naar Duitstalig, hoe installeren?

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpUitbreiding naar Duitstalig, hoe installeren?
Russell Borger asked 9 maanden ago

Hallo! Ik heb mijn webshop degrootmeesters.com uitgebreid naar duitsland onder de naam homeartworks.de.
Het is dus 1 webshop met 2 url's en 2 talen.
Op dit moment heb ik alleen de Nederlandse versie van Webwinkelkeur draaien op mijn webshop.

Ik heb hierover 2 vragen:

1. Hoe kan ik Webwinkelkeur zodanig installeren dat iemand die de duitse versie van mijn webshop opent de Duitse versie van Webwinkelkeur te zien krijgt?

2. Kan ik het zodanig inrichten dat mijn huidige Nederlandse reviews ook worden getoond in het Duits in de Duitse versie van mijn webshop? Dus naar Duits vertaald?

Ismail Akhan Staf answered 9 maanden ago

Hoi Russell,

Gefeliciteerd met de Duitse uitbreiding!

Ik kan mij voorstellen dat je de Duitse versie van WebwinkelKeur wilt weergeven op de Duitse pagina en de Nederlandse reviews ook vertaald wilt weergeven.

De reviews kunnen niet vertaald worden weergegeven om interpretatiefouten te voorkomen, maar de sidebar en widget kunnen wel in het Duits worden geplaatst op de Duitse website.

Ik zag dat je de sidebar met gegevens van Grootmeesters al op de Homeartworks.de hebt geïnstalleerd, maar dat de Duitse taal nog niet was geactiveerd in het WWK Dashboard. Dit heb ik zojuist voor je gedaan. De sidebar instellingen heb ik ook voor je aangepast, zodat deze in het Duitse wordt weergegeven op de Homeartworks.de.

Heel veel succes gewenst op de Duitse markt!

Ismail