Uitnodiging opnieuw versturen

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpUitnodiging opnieuw versturen
Annemarieke asked 4 jaar ago
Goedendag, Heb een uitnodiging aan een klant gestuurd maar zij heeft deze niet ontvangen. Als ik deze opnieuw invoer krijg ik de melding dat ik de uitnodiging al heb verstuurd. Wat kan ik doen? Met vriendelijke groet, Annemarieke
Marcel Landeweerd Staf answered 4 jaar ago
Ik zie dat je nog maar 1 reviewverzoek verzonden hebt, deze heb ik bekeken. Volgens onze gegevens lijkt de e-mail wel juist aangekomen. Het kan soms voorkomen dat bij sommige e-mailproviders een e-mail in de SPAM terecht komt. We doen natuurlijk ons best om dat te voorkomen. Ik heb de uitnodiging voor jou nu nogmaals verzonden. Ik hoop dat deze nu wel aan komt. Mocht dit in de toekomst opnieuw gebeuren, dan kun je nogmaals een reviewverzoek sturen, maar het ordernummer aanpassen. Bijvoorbeeld door er fictief "Re" voor te zetten.
Annemarieke answered 4 jaar ago
Hoi Marcel, Bedankt voor je snelle reactie! Dat klopt, er is nog maar één verzoek verzonden. De klant had ook in haar spam box gekeken maar niets gevonden. Het e-mail adres bleek wel te kloppen. Bedankt dat je deze opnieuw hebt verzonden.   Met vriendelijke groet, Annemarieke