Verkeerde geplaatste review

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsVerkeerde geplaatste review
Hans Wuite asked 7 maanden ago

Hallo,

Hoe is het mogelijk, dat iemand een review plaatst die niet bij mij een bestelling geplaatst heeft. Er moet iets fout zijn gegaan bij jullie!

Het gaat om ene Marc uit Kampen met onderstaande review.

Ik heb een bestelling gedaan. Er kwam maar 1 doos binnen met een kwart van de bestelling. Dit aangegeven en zou opnieuw verzonden worden. Wachten op de bestelling, geen bezorger.... Weer aangegeven en nogmaals weer geen bestelling op de afgesproken data. Dit bedrijf gaf aan het dan na half 6 te laten afleveren. 4 uur stond de berzorger voor de deur en zette de bevroren spullen met 20 graden voor de deur.... Er is beloofd een credit nota te maken. Indien ik hier om vraag, doet dit bedrijf dit niet en wijst op een onredelijk bezwarend geding in de algemene voorwaarden. Kijk uit met dit bedrijf!

Marc Staf answered 7 maanden ago

Beste Hans,

Wat vervelend dat je een review hebt gekregen van iemand die geen bestelling bij je heeft geplaatst. Het merendeel van de reviews worden na een uitnodiging geschreven, het is echter ook mogelijk om via je ledenpagina een review te schrijven. Marc lijkt dat gedaan te hebben.

Je hebt al op de review gereageerd top, je kunt nu heel gemakkelijk een moderatieverzoek indienen. Dit doe je door naar de review in het Dashboard te gaan en op de drie puntjes te klikken. Daar staat de optie Moderatie aanvragen. Wij vragen de klant om een orderbevestiging, krijgen we die niet, verwijderen we de review. Tijdens het in behandeling nemen van het moderatieverzoek staat de review in quarantaine.

Ik hoop dat je hiermee verder komt.