Skip to content

Verkeerde review

M.D. DOmburg asked 1 jaar ago

Een klant heeft een review geplaatst (ORD05254) welke 2 sterren geeft. Ik heb navraag gedaan bij de klant, maar hij kan het zich niet herinneren. Hij vermoed dat een van zijn kinderen dit heeft gedaan en wil graag de review laten verwijderen.

Zouden jullie deze willen verwijderen? Het gaat om Jan van Keulen

 
1 Antwoorden
Marc Staf answered 1 jaar ago

Beste,

Fijn dat jouw klant zijn review wilt verwijderen! Je kunt gemakkelijk een aanpaslink sturen via jouw dashboard. Hieronder lees je hoe je dit doet;

  1. Log in op jouw Dashboard
  2. Wanneer je bent ingelogd klik je op Beoordelingen > Beheren
  3. Zoek de betreffende beoordeling > Klik op Reageer
  4. Nu kies je voor het ‘Type’ reactie. Hierbij heb je 3 keuzes > kies voor Privé. Jouw klant ontvangt nu een e-mail met daarin jouw reactie en een link om zijn/ review aan te passen/verwijderen. Let op; jij ziet de aanpaslink niet. Alleen jouw klant ziet deze.
Je antwoord