Skip to content

Volledige abonnement beëindigen

DWQA QuestionsCategorie: AlgemeenVolledige abonnement beëindigen
Rob Lukkien asked 1 jaar ago
Beste Webwinkelkeur,   Ik wil aan u doorgeven dat ik per direct stop met 123dobbelstenen.nl en wil daarmee graag het volledige keurmerk abonnement bij u beëindigen. Wellicht kom ik in de toekomst weer terug maar dat is voor nu nog onzeker.   Graag ontvang ik een bevestiging van het stopzetten van het volledige abonnement.   Met vriendelijke groet,
Rob Lukkien - 123dobbelstenen.nl
2 Antwoorden
Marc Staf answered 1 jaar ago

Beste Rob,

Jammer dat je jouw lidmaatschap stop zet en dat we afscheid van je moeten nemen. Hieronder lees je hoe je jouw lidmaatschap kunt stopzetten:

  1. Log in op jouw Dashboard (als je jouw inloggegevens niet meer weet, klik dan op ‘wachtwoord vergeten’).
  2. Klik in het menu op Profiel en Badges en selecteer links bovenin de betreffende webwinkel
  3. Scrol helemaal naar beneden en klik op Webwinkel Opzeggen
  4. Selecteer de datum van opzegging
  5. Na verwerking ontvang je een e-mail ter bevestiging

Er wordt ook gevraagd naar de reden van opzegging. Jouw mening waarderen we, laat ons dus vooral weten hoe je onze samenwerking hebt ervaren.

Marc Staf answered 1 jaar ago

Mijn vorige antwoord klopt niet (meer). We hebben sinds gisteren het dashboard vernieuwt. Het opzeggen doe je nu door de volgende stappen te doorlopen:

  • Rechtsbovenin klik je op je naam
  • Je gaat naar Mijn webwinkels
  • Webwinkel opzeggen
Je antwoord