Vraagje

Gon de Ruijter asked 5 maanden ago

Goedemiddag,

Ik krijg zojuist een mailtje van mijnwebwinkel en zie dat ze de prijzen én pakketten veranderen. En graag breng ik ook jullie op de hoogte hiervan.

Het komt op het volgende neer:

Wanneer je gebruik maakt van een externe api zoals Webwinkelkeur hanteert dan ben je verplicht om je abonnement te veranderen in Premium.

Dit betekent een hele flinke verhoging van het abonnement van Mijnwebwinkel. Echt niet leuk meer want dat betekent meer dan een verdubbeling van de prijs!

In mijn geval ga ik van het pakket Pro €32,40 excl btw naar Premium €70 excl BTW wil ik Webwinkelkeur behouden.

• Beoordelingssites (Kiyoh en Feedback Company) worden alleen beschikbaar in Premium
  • Koppelingen met externe software via de API worden alleen beschikbaar in Premium

Ik dacht ik stel jullie even op de hoogte dat Mijnwebwinkel dit vanaf volgend jaar gaat veranderen.

En denk ook dat Webwinkelkeur hierop actie moet ondernemen om mijnwebwinkel klanten hiervan op de hoogte te brengen voordat Mijnwebwinkel op 1/1/2024 opeens alle Api's eruit haalt. :(

Ik baal hier trouwens ontzettend van want zo'n verhoging is belachelijk natuurlijk!

Hartelijke groet,

Gon de Ruijter

balansvoorkinderen.com

Ps ik kan jullie de infomail sturen van mijnwebwinkel. Laat maar weten!

Kim Staf answered 5 maanden ago

Hi Gon!

Bedankt voor de melding! Wat vervelend om te lezen dat de prijzen omhoog gaan. Ik zou het intern bespreekbaar maken. Je mag ons altijd de e-mail toesturen naar info@webwinkelkeur.nl

Nogmaals bedankt voor de informatie!

^^ Kim