Vragen

Marcel Aarts asked 1 jaar ago

Hoi,

Ik vroeg me af of het mogelijk is dat de automatische review mails die klanten krijgen een dag later verzonden kunnen worden? Ik heb nu vaak rondom feestdagen dat mensen al een review vragenlijst krijgen maar de bestelling nog niet hebben gehad (nu was dit weer met Pasen het geval). Weet niet of dat mogelijk is en of jullie dat afraden (aangezien jullie er waarschijnlijk over na hebben gedacht).

Ook vroeg ik me af of ik zelf de automatische mails op pauze kan zetten als ik bijvoorbeeld een weekje met vakantie ben? Zet wel op de site dat het later verzonden wordt als ik weg ga maar mensen krijgen dan dus wel die mail om het te beoordelen. Als dit kan hoe kan ik dit dan doen?

Ismail Akhan Staf answered 1 jaar ago

Hoi Marcel,

Goed dat je de uitnodigingsmails wilt afstemmen op de levertijden rondom de feestdagen en vakanties. Wij raden ook aan om dit uitnodigingen liever iets later te laten bezorgen dan eerder. Het hangt van de webwinkelsoftware af hoe je deze vertraging kunt instellen.

Het lijkt erop dat je webbouwer onze API documentatie heeft gebruikt om de uitnodigingen aan te laten maken. Als dit het geval is raad ik je aan om contact met je webbouwer op te nemen om de vertraging in te laten stellen.

Mocht dit niet zo zijn hoor ik graag of je een webwinkelsoftware gebruikt welke in deze lijst staat. Dan kan ik je aangeven hoe je de vertraging in kunt stellen.