Waarom veranderd 'Geverifieerde klant van Bali Styling & Ibiza Living' in 'Review voor Bali Styling & Ibiza Living'?

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsWaarom veranderd ‘Geverifieerde klant van Bali Styling & Ibiza Living’ in ‘Review voor Bali Styling & Ibiza Living’?
Roel Mouw asked 2 jaar ago
Beste, Waarom veranderd 'Geverifieerde klant van Bali Styling & Ibiza Living' in 'Review voor Bali Styling & Ibiza Living' na verloop van tijd? Het is toch veel krachtiger om 'Geverifieerde klant van Bali Styling & Ibiza Living' te laten staan?

Dag Roel,

Goed dat je hierover aan de bel trekt, ik leg je graag uit waarom dit veranderd is.

De reviews die via handmatige uitnodigingen zijn geschreven kunnen we niet meer de status van geverifieerd geven. Alleen de reviews die via automatische uitnodigingen zijn verstuurd zijn geverifieerd. Dit omdat deze uitnodigingen zijn verstuurd  nadat een bestelling afgerond is in de webwinkelsoftware. Van deze uitnodigingen weten we zeker dat deze bij echte klanten terechtkomen.

Ik hoop dat je hiermee verder komt. ^Marc

Roel Mouw answered 2 jaar ago
Beste Marc,   Duidelijk. We zijn net begonnen met webwinkelkeur en hebben natuurlijk ook oude klanten uitgenodigd incl order nummers etc. Het lijkt me logisch dat zodra we die informatie vanuit mijnwebwinkel.nl kunnen overleggen dit geverifieerde klanten zijn? groet Roel

Dag Roel,

Helaas niet, de geverifieerd status is enkel voor de automatische uitnodigingen. Niet voor de handmatige. Ons systeem is niet ingericht voor handmatige controle hierop.

Roel Mouw answered 2 jaar ago
Dan zou ook dat als tip willen geven voor klanten die starten om dat wel mogelijk te maken. Heel simpele service waar men ook nog voor wil betalen (werkzaamheden). Aanleveren mijnwebwinkel csv bestand met alle klanten info ter verificatie, kan in een oogopslag met corresponderende onderende namen en ordernummers oid. Of nog beter, batch via de API zodat het controlled is vanuit de webwinkel.   groet
Marc Staf answered 2 jaar ago
Dank je voor deze tip, dat nemen we zeker mee!