Wat is jullie telefoonnummer

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsWat is jullie telefoonnummer
P. de Jonge asked 2 jaar ago
Goedendag, wat ik mij afvraag is waarom website houders voor goedkeuring hun telefoonnummer en 2 contactmogelijkheden moeten plaatsen en jullie zelf geen telefoonnummer op de site hebben staan? Dit verkoopt toch niet? Gr. Petra
Nizella Nukic Staf answered 2 jaar ago
Hallo Petra, een terechte vraag! :) Wij stellen het niet verplicht voor onze leden om een telefoonnummer op hun website te vermelden. Wel dienen ze 2 directe contactmogelijkheden aan te bieden. Verder is het zo dat wij een B2B organisatie zijn, wij hoeven daarom niet telefonisch bereikbaar te zijn. We werken al een lange tijd vanuit huis in verband met Covid. Uiteraard nemen we graag telefonisch contact met je op om je met al jouw vragen te helpen. Hiervoor kun je een terugbelverzoek indienen. Of je stuurt ons een e-mail (info@webwinkelkeur.nl). Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je een mooie dag toe. Groeten Nizella
Salim answered 2 jaar ago
Goeie dag en heb een probleem met jullie webwinkel ik heb meerder keren e-mail gestuurd maar nog niks gehoord echt vervelend aan jullie webshop zat geen contract vast maar nu krijg ik een in Casso wat ik moet betalen voor de volgend jaar maar heb me behoeft er niet meer aan