Webwinkelkeur toevoegen aan Wordpress webwinkel

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpWebwinkelkeur toevoegen aan WordPress webwinkel
Sadjad Ezbashi asked 10 maanden ago

Beste Webwinkelkeur,

Zouden jullie mij kunnen helpen met de installatie en integratie van Webwinkelkeur in mijn webshop?

Mijn website is sinds vandaag goedgekeurd.

Sadjad

Marc Staf answered 10 maanden ago

Hi Sadjad,

Gefeliciteerd met de goedkeuring. Heb je al de stappen doorlopen zoals ze in de Installatie wizard staan in het Dashboard? Daar vind je alle stappen voor installeren van het keurmerk.

Je vindt de installatie wizard in het Dashboard bij Installatie. Mocht je daar nog vragen over hebben, laat het me weten.

Sadjad Ezbashi answered 10 maanden ago

Beste Marc,

Ik heb geen technische kennis zoals Java-script of HTML en ze vragen bijvoorbeeld in de plug-in in Wordpress een optie te kiezen voor GTIN/EAN key. Geen idee wat dit inhoudt?

Test jouw webshop goed na installatie en controleer of er geen conflicten zijn met andere (javascript)codes. Dit doe je door zelf een testorder te plaatsen en daarbij te controleren of er niets mis gaat. Controleer ook of bijvoorbeeld afbeeldingsliders nog zonder problemen werken. > Ik durf dit ook niet door te voeren voor het geval er problemen komen met de codering.

Ik zie ook bij de volgende stappen dat je de widget en banners moet plaatsen op je website en dat ziet er ook aardig technisch uit.

Zouden jullie of jij me kunnen bellen om dit even door te lopen en de installatie succesvol te voltooien?

Groet,

Sadjad