Wix Api toevoegen / adres wijzigen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsWix Api toevoegen / adres wijzigen
Michelle asked 6 maanden ago

Hoi,

Ik heb de widget en side bar toegevoegd aan mijn website (Wix). Hoe krijg ik de API voor elkaar? Ik snap dat het via HTML gaat met mijn ID enzo maar ik kan de API link nergens vinden voor automatische uitnodigingen. Deze zin:

snap ik niet helemaal, althans ik neem aan dat er een link moet zijn?   Verder kan ik mijn adres niet wijzigen, mijn oude adres blijft staan (straatnaam) i.c.m. mij nieuwe adres (huisnr) dus de brief kan niet verzonden worden.

groetjes Michelle
Ismail Akhan Staf answered 6 maanden ago

Hoi Michelle,

Goed dat je widget en sidebar al hebt toegevoegd aan je Wix website. Helaas hebben wij momenteel geen plug-in ontwikkeld waarmee je automatisch uitnodigingen kan versturen.

De pagina waar je de zin "De enige eis is dat je het https protocol gebruikt en jezelf identificeert a.d.h. van je webwinkel's ID en persoonlijke API code." bent tegengekomen is een pagina voor ontwikkelaars die bijvoorbeeld een app willen ontwikkelen voor WIX. Via deze documentatie van Wix en onze documentatie om een API koppeling/app te ontwikkelen. Hiervoor is meer dan een link nodig.

Je kunt de uitnodigingen wel handmatig te aanmaken. Dit kun je als volgt doen:

1. Login op jouw WebwinkelKeur dashboard
  2. Klik op Reviews
  3. Klik op Uitnodigingen
  4. Klik op de + teken (naast de zoekbalk)

Het adres heb ik voor je aangepast naar het adres welke op de website staat aangegeven. Je kunt de verificatiebrief nu aanvragen.

Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je een fijne dag verder.

Michelle answered 6 maanden ago

Hoi Ismail,

Ik heb de brief kunnen aanvragen, bedankt!

En bedankt voor je antwoord, ik ga ermee aan de slag.

Fijne dag!