We zijn verhuisd!

Meer dan een jaar hebben we gezeten aan de M.H. Tromplaan 1 te Enschede, een mooie centrale locatie in het centrum. Dit kantoor was echter tijdelijk gehuurd in verband met leegstand. Voor ons een mooie kans om de kosten laag te houden en toch op een representatieve locatie te zitten. Door verkoop van het gebouw door de oude eigenaar (de SNS bank) waren we genoodzaakt om op zoek te gaan naar een nieuwe kantoorruimte. Vanaf deze week zijn we dan ook verhuisd naar de overkant van de straat. We zijn dan ook erg blij met ons nieuwe kantoor aan de M.H. Tromplaan 8.

Als keurmerk welke voornamelijk actief is op het internet willen we niet teveel uitgeven aan zaken die niet rechtstreeks meerwaarde hebben voor onze leden. We waren dan ook erg blij dat we betaalbare kantoorruimte hebben kunnen vinden in zo’n mooi pand welke tevens dicht bij ons oude kantoor was. Sinds dinsdag zijn we verhuisd, hoewel er nog wat problemen waren met de internetverbinding, zijn we inmiddels helemaal up- en running. We zijn nog bezig met de laatste aankleding, hierna zullen we ook wat foto’s van de binnenkant met je delen. Liever eens langskomen voor een kop koffie? Dat is ook mogelijk, maak dan wel eerst even een afspraak.

Zij aanzicht van de M.H. Tromplaan 8
Zij aanzicht van de M.H. Tromplaan 8 – Stichting WebwinkelKeur heeft een kantoor op de eerste verdieping

Vanaf deze nieuwe locatie gaan we weer met frisse energie aan de slag. Voor het komende jaar hebben we veel mooie plannen die jouw als lid meerwaarde moeten bieden. Dat we hieraan nu kunnen werken vanaf een fijne werkplek geeft ons extra motivatie. We hopen dan ook op een mooie en productieve tijd vanaf ons nieuwe kantoor.

PS: Zelf als klein bedrijf nog op zoek naar een kantoorruimte in Enschede? Informeer dan gerust eens bij ons naar de mogelijkheden. Er is nog wat ruimte over waarbij je gemeenschappelijke zaken zoals koffie, thee en een stukje gezelligheid deelt met andere kleine bedrijven en freelancers.