Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Features

Geef klantenbeoordelingen weer op je eigen webwinkel

Maak eenvoudig een widget aan die past bij jouw webwinkel

Innovatieve javascript integratie

Verhoog de conversie verder door onze javascript integratie, hiermee hoeven bezoekers jouw webwinkel niet te verlaten om beoordelingen te lezen.

Geschikt voor mobiel en tablet

Ons gehele systeem is mobiel responsive, hiermee kan jouw klant eenvoudig op elk apparaat jouw profiel bekijken of een beoordeling achter laten.

Innovatieve sidebar

Jouw klanten zien direct dat jij te vertrouwen bent en kunnen zonder jouw webwinkel te verlaten de keurmerkinformatie raadplegen of beoordelingen lezen.

Direct beoordelen vanuit je e-mail

Ons systeem maakt het erg laagdrempelig voor jouw klanten om een beoordeling achter te laten. Zo krijg je meer positieve beoordelingen binnen.

Indexering door Google

Google indexeert onze reviews en geeft deze weer in de organische resultaten en bedrijfsresultaten. Zo zien jouw klanten ook daar direct dat je te vertrouwen bent.

Compleet online beheerpaneel

Ons gehele beheerpaneel is eenvoudig in gebruik, hiermee kunt je klantbeoordelingen beheren, reageren op beoordelingen, statistieken opvragen en uitnodigingen versturen. Ook dit beheerpaneel werkt eenvoudig op je tablet.

Te koppelen met elke webwinkel

We hebben koppelingen beschikbaar voor alle veelgebruikte webwinkel software. Geen koppeling voor jouw systeem? Dan bouw je zelf eenvoudig een koppeling middels onze API.