Contact

Contactinformatie voor webwinkeliers.
Het antwoord op de meest gestelde vragen:
Onze keuringseisen zijn gebaseerd op de Europese wetgeving. We raden je aan om zelf vooraf onze checklist door te lopen. Hier vind je ook links naar gratis voorbeeldteksten en -documenten om je webwinkel snel te laten voldoen aan de wettelijke eisen.

Voldoet je webwinkel bij aanmelding nog niet direct aan onze keuringseisen? Geen probleem! Je ontvangt dan een keuringsrapport via de mail met alle verbeterpunten. Na het aanpassen van de verbeterpunten kun je met 1 klik een herkeuring aanvragen.
Na aanmelding bij WebwinkelKeur controleren we je webwinkel op onze gedragscode die is gebaseerd op de Europese wetgeving. Na de keuring krijg je van ons een duidelijke e-mail met verbeterpunten. Daarin staat precies wat je nog moet aanpassen om in aanmerking te komen voor ons keurmerk. Na het aanpassen van de verbeterpunten kun je met 1 klik een herkeuring aanvragen. Je abonnement gaat pas in op het moment dat je webwinkel is goedgekeurd.

Na goedkeuring kun je binnen ons dashboard alle (interactieve) uitingen terugvinden en integreren binnen je webshop. Ook kun je bijvoorbeeld al direct beginnen met het versturen van reviewverzoeken naar je klanten. Lees hier precies hoe de aanmelding in zijn werk gaat.
Na goedkeuring mag je het keurmerk en reviewsysteem op je webwinkel plaatsen. We raden aan hiervoor onze installatie instructies te gebruiken. Na inloggen op ons dashboard kun je hiermee eenvoudig WebwinkelKeur op je webwinkel integreren.

Adresgegevens:

Enschede