WebwinkelKeur zoekt beta-testers voor telefoondienst

Als (éénmans)zaak kan het soms lastig zijn om telefonisch bereikbaar te zijn. Toch is het wettelijk verplicht om een telefoonnummer te vermelden op de website. We hebben in het verleden al eens een blog geschreven over enkele oplossingen die beschikbaar zijn om toch telefonisch benaderbaar te zijn. We zijn echter bezig met het opzetten van een unieke telefoondienst. Goedkoper dan dat je ergens anders kunt vinden, maar ook beter door het unieke systeem dat hierachter zit. Graag leggen we hierbij het systeem uit en doen we een oproep naar beta-testers.

Telefoniste van WebwinkelKeur

Het inhuren van een telefoniste kan er voor de meeste webwinkels niet uit, gezamenlijk met andere leden van WebwinkelKeur kunnen we dat nu wel samen! Bij ons krijg je een vast telefoonnummer welke je op jouw webwinkel kunt vermelden. Na het activeren stel je als webwinkelier het systeem in (hoe wil je bijvoorbeeld de telefoon laten opnemen?) en tevens kan je de veelgestelde vragen en de bijbehorende antwoorden instellen. Onze telefoniste neemt vervolgens namens jouw bedrijf de telefoon op. De mensen achter de telefoondienst kunnen deze eenvoudige vragen dan voor je behandelen. Bij elk telefoontje krijgt je een mail binnen met daarin vermeld wat er specifiek gevraagd is. Eventueel kan je daarna natuurlijk altijd nog de betreffende terugbellen.

grer
De telefoondienst configureren bij webwinkelkeur is erg eenvoudig

Mocht je op bepaalde momenten zelf de telefoon kunnen opnemen dan is dat ook mogelijk. Je kunt dan het telefoonnummer doorschakelen naar jouw huidige mobiele of vaste telefoonnummer. We zijn daarnaast nog hard aan het werk om het binnen ons systeem en met het gekochte nummer te regelen. In de toekomst is dan het enige wat nodig is een computer met internetverbinding, een microfoon en de browser Google Chrome. Wij adviseren hierbij Google Chrome aan omdat deze browser de microfoon het best ondersteund. Wanneer er een gesprek binnenkomt dan kan je deze eenvoudig aannemen. Zie hiervoor ook onderstaande afbeelding.

image002
Een binnenkomend gesprek kunt u eenvoudig aannemen.

Goedkoper, maar ook een stuk innovatiever en praktischer

Als kleine webwinkelier heb je al genoeg kosten, het is daarom verstandig om te kijken naar waar je kunt besparen. Toch is een telefoongesprek vaak het eerste contactmoment met de klant. Op dit soort momenten wil je eigenlijk niet besparen. We bieden je nu met onze telefoondienst een kans aan om het beste van beide werelden te hebben; goedkoop maar wel innovatiever en praktischer dan andere telefoondiensten. Onze telefoondienst werkt daarnaast op prepaid basis. Je hebt geen minimale afname en daarmee nooit een onverwachte rekening. Wat deze dienst dan kost? De kosten bedragen 4.95 per maand voor het vaste nummer. Daarnaast betaal je 99 cent per gesprek dat door onze telefoondienst wordt aangenomen. Daarmee zijn wij één van de goedkoopste aanbieders van Nederland. Deze prijzen zijn natuurlijk wel exclusief BTW.

BETA-testers gezocht

Voordat we onze dienst voor het ‘groter goed’ beschikbaar stellen, willen we zeker zijn dat alle mogelijke kleine foutjes opgelost zijn. Vandaar dat we je graag als BETA-tester ons systeem zouden willen laten testen. Ben je benieuwd hoe het systeem binnen je bedrijfsvoering past? Neem dan direct contact met ons op. Als dank hiervoor krijg je een leuke korting. We zijn benieuwd naar je feedback.

Meer informatie?

Meer informatie over deze dienst? Kijk dan op de informatiepagina van onze telefoondienst.