Winnen: 2 tickets voor het Boost je Webshop Live Event

Het runnen van een webwinkel is natuurlijk het allerleukste beroep. Maar het kan soms ook best eenzaam zijn, zeker als je de webshop alleen runt. Het is fijn om af en toe te kunnen overleggen en sparren met andere webwinkeleigenaren. Mensen die precies weten wat er allemaal bij komt kijken als je een webwinkel hebt. En dat is veel!

Als webwinkel eigenaar moet je van veel verschillende onderwerpen kennis hebben. Want naast het inpakken van pakketjes moet je ook de administratie doen, inkopen, moet je kennis hebben van marketing, fotografie, zoekmachine optimalisatie, social media en webdesign.

Kan jouw webwinkel wel een boost gebruiken?

Kom dan naar het Boost je Webshop Live Event op zaterdag 10 maart 2018! Een super leuke en inspirerende dag waarop je interessante masterclasses volgt, al je webwinkel vragen kunt stellen en kennis maakt met andere webwinkeliers. Je wordt deze dag lekker in de watten gelegd met hapjes, drankjes, een lunch en een borrel na afloop. En natuurlijk ga je niet naar huis zonder een goed gevulde goodiebag.

Win nu twee tickets voor het boost je webshop live event

Welke masterclasses ga jij volgen?

Er zijn deze dag 6 verschillende masterclasses, speciaal voor webwinkeliers die hun webwinkel willen laten groeien.

• Zoekmachine optimalisatie (onmisbaar voor een goede online vindbaarheid)
  • Productfotografie & styling (krijg tips en trucs van een professional)
  • Meer winst met je webshop (dat willen we allemaal toch?)
  • Social media strategie (wat moet je nou posten en wanneer?)
  • Verpakken en verzenden (leer hoe je bestellingen mooi én veilig aankomen bij je klant)
  • Hoe wek je vertrouwen? (want zonder vertrouwen geen verkopen…)

De masterclasses worden stuk voor stuk gegeven door experts in hun vakgebied. Jij mag 3 masterclasses kiezen om te volgen. Daarnaast is Astrid van Succes met je Webshop de hele dag beschikbaar zodat je haar al je webwinkelvragen kunt stellen. Zij geeft je graag persoonlijk advies of een duwtje in de juiste richting.

Ben jij er klaar voor om je webwinkel een flinke boost te geven?

Kom dan op zaterdag 10 maart naar het Boost je Webshop Live Event! Je gaat gegarandeerd naar huis met een hoofd vol tips, kennis en inspiratie en nieuwe vriendschappen met collega webwinkeliers. Bestel je ticket op www.boostjewebshop.nl.

Winnen!

Namens de organisatie van Boost je Webshop mag WebwinkelKeur 2 tickets voor het Boost je Webshop Live Event verloten. Wil jij kans maken op een ticket, vul dan hieronder je gegevens in…

Op maandag 5 maart maken we de winnaar bekend.

Super toffe actie, na de geboorte van mijn eerste kindje afgelopen mei en een periode waarbij zakelijk alles op een lager pitje stond is het nu weer tijd om vol aan de slag te gaan en mijn shop weer een boost te geven dus kan een masterclass goed gebruiken.

Inderdaad een leuke actie en interessante masterclasses, ook Sparklz – Kralen en Edelstenen wil graag de gelukkige winnaar worden van 2 kaartjes voor het Boost je webshop Live event.

Te gek! Ik start na de zomervakantie met mijn webshop met eigen producten. Super leuk en spannend. Ik zou op deze dag nog veel kennis kunnen op doen. Ik doe graag mee om een ticket te winnen!

Ik hoop binnenkort te kunnen starten, maar moet voor mijn webshop nog de puntjes op de i zetten. Ik zou heel graag 2 kaarten winnen voor 10 maart om de nodige kennis op te doen voor SEO en sociale media.