Collega van de maand november: Kim

Het is weer tijd voor de collega van de maand! Achter WebwinkelKeur staat een team met toppers die iedere dag hard werken om het internet veiliger te maken – en leuker. Eén voor één stellen onze collega’s zich graag aan jou voor, zodat je weet wie de gezichten zijn achter ons keurmerk :-). Deze maand de beurt aan klantenservice koningin Kim.

Hey Kim! Vertel eens: wie ben je, en hoe ben je bij WebwinkelKeur terecht gekomen?

Hi! Ik ben Kim, 21 jaar oud en ik woon op mijzelf in Glanerbrug, samen met mijn lieve konijntje.

Vorig jaar zocht ik een nieuwe baan en zag ik WebwinkelKeur voorbijkomen op LinkedIn. Ik had nog niet eerder gehoord van WebwinkelKeur, maar toen ik de vacature voor Support Expert las was ik direct om en solliciteerde ik. Een aantal dagen later werd ik uitgenodigd voor een kennismaking. Ik werd direct met open armen ontvangen. De sfeer voelde goed voor mij en dat vind ik het allerbelangrijkste. Ondertussen werk ik bijna een jaar bij WebwinkelKeur en heb ik het heel erg naar mijn zin.

Kun je eens wat vertellen over je functie? Wat vind je bijvoorbeeld het allerleukste?

Op de klantenservice van WebwinkelKeur zorg ik er iedere dag voor dat alle vragen van onze leden worden beantwoord, maar daar blijft het niet bij. We keuren nieuwe webwinkels, pakken geschillen en moderatieverzoeken voor negatieve reviews op en nog veel meer bijkomende werkzaamheden!

Het allerleukste vind ik de keuringen en de moderatieverzoeken. De keuringen omdat ik de meeste uiteenlopende webshops tegenkom. En ja, daardoor hoor ik mijn portemonnee wel eens rammelen 😉. Bij de moderaties vind ik het altijd interessant om erachter te komen waarom de webwinkel een vervelende beoordeling heeft gekregen. Ik adviseer ze daarbij ook graag hoe ze met die beoordeling om kunnen gaan.

Op kantoor word ik ook wel eens de moderator genoemd. Ik gap namelijk de moderaties altijd weg van mijn collega’s. Of ze dat nu wel of niet leuk vinden, ben ik nog niet helemaal achter.

En wat doe je graag in je vrije tijd?

Wat ik het allerliefste doe buiten werktijd is sporten, naar concerten gaan en drankjes doen met mijn vrienden. Ik ben ook altijd in voor een feestje, maar een avondje Netflix op de bank klinkt ook zeker niet verkeerd.

Heb je een guilty pleasure?

Nou, die heb ik zeker! Ik ben echt gek op de koffie van Starbucks, en al helemaal de latte caramel. Ook kaas flips en Red bull zijn mijn favo. Oh wacht, volgens mij mocht ik maar één quilty pleasure opnoemen, hé?

Waar mogen wij je voor wakker maken?

Mijn collega’s kijken vaak oogrollend als ik er weer over begin. Maar Harry Styles, 5 Seconds of Summer en Justin Bieber!! Ik ben geobsedeerd door deze artiesten en weet ik er bijna alles over. Ik ben al naar een aantal concerten van ze geweest en ga in 2023 opnieuw!

Als je voor één dag een superheld kan zijn, wie zou je dan kiezen?

Ik kies dan voor Meerminman en Mosseljongen. Ze hebben namelijk een onzichtbare auto en doen hun zaakjes op een lekker luie manier. Ideaal toch?

Wat is je droomauto of -fiets?

Het liefst kom ik aanscheuren in een fiat 500. En dan in de kleur beige. Helaas heb ik nog geen rijbewijs dus moet ik het nog even doen met mijn fietsje.

Last but not least. Wat is jouw favo WebwinkelKeur-tool?

Hmmmm mijn favo tool? Ik vind echt iedere tool leuk en goed doordacht! Maar als ik er één moet kiezen ga ik toch voor de sidebar. Leden maken er graag gebruik van. Met de sidebar is namelijk in één oogopslag te zien wat de gemiddelde score is van de webwinkel en klanten kunnen erop klikken om alle reviews te bekijken. Daarnaast vind ik het tof dat sommige leden hun ledenpagina hebben gepersonaliseerd. Zodra een websitebezoeker op de sidebar klikt, komt diegene uit op de ledenpagina en zien ze het verhaal achter de webwinkel.