Collega van de maand september: Mandy

collega van de maand september mandy

Het is weer tijd voor de collega van de maand! Achter WebwinkelKeur staat een team met toppers die iedere dag hard werken om het internet veiliger te maken – en leuker. Eén voor één stellen onze collega’s zich graag aan jou voor, zodat je weet wie de gezichten zijn achter ons keurmerk en reviewsysteem :-). Deze maand is Mandy aan de beurt!

Hey Mandy! Vertel eens: wie ben je, en hoe ben je bij WebwinkelKeur terecht gekomen?

Oh wat leuk; het is mijn beurt! Hi, ik ben Mandy, 34 jaar en woon in Enschede met mijn partner, twee dochters en twee hondjes.

Begin dit jaar was ik aan het rondsnuffelen tussen de vacatures en toen zag ik een hele leuke – en vooral – anders ingevulde vacature dan ik gewend was. De vacature van WebwinkelKeur sprak mij zo erg aan, dat ik dírect heb gesolliciteerd. Toen ik langs mocht komen, voelde het voor beide partijen direct goed. Mijn krabbeltje was daarom al gauw gezet en ik kwam in een heerlijk warm bad terecht. Inmiddels werk ik iets langer dan een half jaar bij WebwinkelKeur en wat ben ik blij dat ik de switch heb gemaakt!

Kun je eens wat vertellen over je functie? Wat vind je bijvoorbeeld het allerleukste?

Mijn functie binnen WebwinkelKeur is medewerker debiteurenbeheer. Ik houd mij bezig met het hele proces rondom betalingsverplichtingen: het verzenden van facturen, herinneringen et cetera. Daarbij monitor ik de betalingen en ben ik een groot deel van mijn tijd bezig met het beantwoorden van mails van onze leden. Ondanks dat het onderwerp “betalen” niet altijd even plezierig is, vind ik het contact met onze leden het leukst. Ik vind het fijn om onze leden te helpen bij het op orde krijgen van de administratie. Buiten mijn standaard werkzaamheden, houd ik mij bezig met overige projectjes binnen WebwinkelKeur. Dit geeft mij veel afwisseling en houdt mij uiteraard lekker bezig :).

Waar houd jij je graag mee bezig buiten werktijd?

Veel van mijn tijd gaat op aan mijn gezin en het logistieke proces daarachter ha-ha. Als ik dan toch tijd over heb, of vrijmaak, drink ik graag een wijntje op het terras of op een feestje. Ik ben tevens gek op koken en bakken. Daarom probeer ik graag nieuwe recepten uit of verzin zelf iets nieuws. Uiteraard moet er ook gesport worden! Het liefst doe ik B-kick bij mijn sportschool, maar een stukje wandelen of fietsen kan ik ook wel waarderen. Om écht te kunnen relaxen: lees ik graag, plof ik op de bank om te Netflixen of plan ik weleens een massage voor mezelf in bij de schoonheidssalon. Moet af en toe kunnen toch ;)?

Heb je een guilty pleasure?

Oeh, eigenlijk heb ik heel veel guilty pleasures haha! Ik ben niet kieskeurig: chocolade, chips, koek, ijs, fastfood, kom maar door hoor! Ik sla het niet vaak over, maar ik hou altijd in mijn achterhoofd; alles met mate. En dat komt meestal wel goed :P.

Waar mogen wij je voor wakker maken?

Pasta! Kort maar krachtig haha. Zoveel variatie, zoveel mogelijkheden en áltijd lekker.

Als je voor één dag een superheld kan zijn, wie zou je dan kiezen?

Goh, die vind ik lastig. Ik zou gewoon een x-aantal super powers kiezen en er dan zelf wat van maken. Ik zou mezelf wel willen opsplitsen zodat ik meer dingen tegelijkertijd kan doen of op verschillende plekken tegelijk kan zijn. Of de tijd vertragen. Mezelf letterlijk kunnen opladen zou ook wel heel handig zijn. Ideeën genoeg!

Wat is je droomauto of -fiets?

Hmm.. Om eerlijk te zijn maakt mij het niet zoveel uit waar ik in rij of op fiets. Ik heb niet zoveel eisen, als ik maar op een veilige manier van A naar B kom. Hooguit is een bepaalde mate van gemak en gebruiksvriendelijkheid een must, maar verder?.. Als ik echt een mooie auto moet noemen; een Range Rover Evoque

Wat is jouw favo WebwinkelKeur-tool?

Dat is voor mij niet zozeer een tool, maar een functie. Ik vind het wel tof dat onze leden bij de review-uitnodiging die zij naar hun klanten versturen zelf subcategorieën kunnen selecteren waarop zij graag beoordeeld willen worden. In het dashboard staat dit onder Reviews > Instellingen. Je geeft als klant dus een algehele beoordeling over de webwinkel, maar daarnaast kun jij aan je klanten ook specifiekere informatie vragen. Bijvoorbeeld over de verzendtijd, hoe zij de klantenservice ervaarden of wat zij vonden van de nazorg. Wel goed om te weten, deze subcategorieën tellen niet mee in de beoordeling. Deze scores zijn dus puur om zelf als webwinkel te weten te komen hoe je service op een bepaald gebied is!