Gratis juridische scan & win gratis lidmaatschap op de Webwinkel Vakdagen

De Webwinkel Vakdagen is het meest bekende evenement voor bestaande webwinkeliers en starters. Het evenement vindt 21 en 22 januari plaats in de jaarbeurs te Utrecht en de toegang is helemaal gratis. Wij staan dit jaar ook voor het eerste op de Webwinkel Vakdagen met een bescheiden stand in de startup village. We nodigen je dan ook graag uit om langs te komen op stand S22 om eens kennis te maken.

Op de Webwinkel Vakdagen hebben we diverse beursacties. Deels voor nieuwe leden, deels voor bestaande leden. In deze blog richten we graag 2 van deze beursacties toe.

Juridische quickscan (gratis)
Sinds 13 juni 2014 zijn er nieuwe regels van kracht voor webwinkels. Onderzoek van RTL nieuws toonde aan dat meer dan 50% van de webwinkels nog niet aan deze regels voldoen.

Vaak is er sprake van onwetendheid, zo zien we bij controles van onze huidige leden dat mensen denken aan de regels te voldoen, maar dit toch niet doen. Vandaar dat Stichting WebwinkelKeur heeft besloten om tijdens de webwinkel vakdagen een gratis Quickscan aan te bieden voor bezoekers van de webwinkel vakdagen. Tijdens deze quickscan lopen we samen met jou door je webwinkel en kijken we waar deze aan de regels voldoet en waar (nog) niet. Op die manier hopen we webwinkeliers bewust te maken van de geldende regels en bieden we ook direct inzicht in hoeverre de eigen webwinkel aan deze regels voldoen.

Deze quickscan is vooral bedoeld voor mensen die nog geen lid bij ons zijn. Onze huidige leden worden door ons periodiek gecontroleerd en krijgen bij misstanden ook een e-mail. Nog geen lid en interesse in deze gratis scan? Kom gerust langs op de webwinkel vakdagen welke 21 en 22 januari gehouden worden in de jaarbeurs in Utrecht. Toegang is helemaal gratis. Je vindt WebwinkelKeur op stand nummer S22.

Nog geen lid? Komt langs voor de gratis juridische quickscan!
Nog geen lid? Komt langs voor de gratis juridische quickscan!

Win 2 jaar gratis WebwinkelKeur PLUS (t.w.v. 288,- excl. BTW)
Een keurmerk + klantbeoordelingen systeem? WebwinkelKeur biedt het al voor een zeer aangename prijs van slechts €7,- per maand voor het standaard en €12,- voor het uitgebreide PLUS pakket . De enige manier om het nog voordeliger te maken is door het GRATIS weg te geven.

Dat is nu precies wat WebwinkelKeur gaat doen tijdens de Webwinkel Vakdagen. Iedereen die langs komt bij de stand (S22) en zijn badge laat scannen maakt kans op 2 jaar gratis PLUS lidmaatschap.

Deze aanbieding geldt zowel voor nieuwe als huidige leden. Kom dus langs bij de stand en laat je badge scannen. De winnaars worden bekend gemaakt na de webwinkel vakdagen.

Praktische informatie
Aanmelden voor de Webwinkel Vakdagen kan gratis via de aanmeldpagina. De beurs is op 21 en 22 januari geopend vanaf 10.00 tot 17.00. Alle informatie rondom bereikbaarheid en openingstijden vind je hier. Mocht je met de auto komen, je betaald wel voor parkeren, dit is €3,- per uur tot een maximum van €12,- per dag. Een goed alternatief is daarom de trein, voor €19,- kun je via de NS een speciale dagretour krijgen. Zeker een aanrader, je krijgt dan ook nog eens gratis koffie met een koek. We zien je graag op de Webwinkel Vakdagen bij standnummer S22!

De snelste route naar S22 vanaf de ingang
De snelste route naar S22 vanaf de ingang