Telefoonservice

Een vast professioneel telefoonnummer, geheel online te beheren

telefoonservice webwinkelkeurEen telefoonnummer vermelden op jouw webshop is aan te raden! Je dient namelijk twee directe contactmogelijkheden op je website te tonen. Het kan echter fijn zijn om privé en zakelijk telefoonverkeer te scheiden. Als moderne online winkel is het tevens fijn om jouw telefoonverkeer ook online te kunnen instellen en naluisteren. Dat kan met onze (prepaid) telefooncentrale. Met een enkele klik registreer je jouw eigen vaste telefoonnummer en configureer je deze geheel online.

Direct een vast nummer

Met enkele klikken registreer je eenvoudig een professioneel 085 nummer. Zo hoef je niet langer jouw mobiele nummer op je webshop te vermelden en houd je zakelijk en privé gescheiden. Heb je meerdere webwinkels in je account? Elk account heeft een uniek 085 nummer. Dus als je 5 webwinkels hebt, gebruik je 1 telefoonnummer en 1 voicemail voor het hele bedrijf.

Zakelijk en privé gescheiden

Als kleine ondernemer is het erg fijn om zakelijke vragen te scheiden van privételefoontjes. Zo kun je met de WebwinkelKeur telefooncentrale wel zakelijk verkeer doorschakelen naar je mobiele telefoon, maar hoef je aan jouw klanten niet je privénummer te geven. Wel even goed om te weten, met dit nummer kun je niet naar buiten bellen, alleen gesprekken ontvangen.

Flexibel belplan

Je kunt vanaf nu zelf instellen op welke dagen en tijdstippen er doorverbonden wordt naar welk nummer. Je hebt hierin veel vrijheid. Zo kun je ervoor kiezen om in het weekend en in de avonduren de telefoon door te laten verbinden naar je mobiele nummer en op de overige momenten door te laten schakelen naar jouw voicemail.

flexibel belplan telefoonservice

Voicemail per e-mail

Is er niemand die de telefoon kan opnemen? Stel dan een voicemail in. Neem je eigen bericht op, of maak gebruik van onze standaard tekst. De voicemail berichten ontvang je vervolgens per e-mail, zodat je deze eenvoudig na kunt luisteren. Let op dat je wel telefoontjes en voicemailberichten kunt ontvangen, maar niet kunt terugbellen.

voicemail per e-mail telefoonservice

Gesprekken opnemen en afluisteren

Je kunt alle gesprekken laten opnemen en later online afluisteren. Op deze manier heb je bewijs dat een gesprek heeft plaatsgevonden. Tevens kan het dienen als kwaliteitscontrole bij het uitbesteden van je klantenservice.

gesprekken opnemen en afluisteren

Tarieven

Wat deze complete service kost? We vragen slechts €5,00 per maand voor het vaste nummer. Daarnaast betaal je per € 0,19 per minuut voor het doorschakelen van je gesprekken en € 0,19 per voicemailbericht. Hiermee zijn we één van de goedkoopste aanbieders van Nederland. Je hebt daarbij geen minimale afname, je kunt je tegoed online opladen (middels iDEAL). Zo heb je geen risico en betaal je nooit meer dan je opgeladen hebt. Helemaal prepaid dus.

Met liefde gemaakt in Nederland

De telefooncentrale van WebwinkelKeur is geheel zelf ontwikkeld en daarmee geheel afstemt op de wensen van webwinkeliers. We zijn continu bezig onze software verder te verbeteren. We vernemen dus graag jouw suggesties voor nieuwe functionaliteit.

Activeren?

De telefoonservice activeren? Dat kan heel eenvoudig, je dient dan wel eerst lid te worden van WebwinkelKeur, login als lid op het dashboard. Kies links voor Extra diensten > Telefoonservice > Instellingen en gebruik vervolgens de groene button om te activeren. Na activatie kun je doorgaans de volgende werkdag het 085 nummer al gebruiken.

Stopzetten?

De telefoonservice is maandelijks opzegbaar, maar als het prepaid tegoed op is, vervalt de service automatisch.  Als je het lidmaatschap bij ons stopzet, vervalt ook de telefoonservice en daarmee het telefoonnummer. Wil je het 085 nummer blijven gebruiken? Dat kan! Vraag je nieuwe telecomprovider om het telefoonnummer over te zetten.