Magento Update: Meertalige ondersteuning en meer

In navolging van de SEOshop APP update van afgelopen week is nu ook de Magento extensie bijgewerkt. Belangrijk is daarbij de meertalige ondersteuning van de uitnodigingen alsmede de mogelijkheid van het nog eenvoudiger plaatsen van een beoordeling. Update jouw extensie dus snel via Magento connect.

Meertalige ondersteuning

De Magento extensie is vanaf nu eenvoudig te configureren, het is zowel mogelijk om per shopview een taal in te stellen als automatisch de taal van de klant te detecteren. Wel ben je hiervoor een PRO pakket nodig waarmee je meertalige uitnodigingen kunt versturen. Jouw klant ontvangt dus een uitnodiging om een beoordeling te plaatsen in zijn eigen taal. Momenteel ondersteunen we hierbij Nederlands, Engels, Duits, Frans & Spaans. Activeer het PRO pakket via ons dashboard, login en kies Account > Pakket. Je kunt daar vervolgens eenvoudig het PRO pakket activeren.

Eenvoudig taal configureren per shopview of gebasserd op de taal van de klant
Eenvoudig taal configureren per shopview of gebaseerd op de taal van de klant

Klantnaam voor ingevuld

Waarom de klant zijn e-mailadres, ordernummer en naam laten invullen als hij een beoordeling plaatst als deze gegevens al bekend zijn? Bij het plaatsen van een beoordeling hoeft een klant nu enkel nog een waardering + tekst in te vullen. Hiermee wordt het plaatsen van een beoordeling nog gemakkelijker. Gmail gebruikers hoeven daarbij niet eens onze website te bezoeken.

Update je extensie?

Update je Magento extensie met de naam “WebwinkelKeur connect” eenvoudig via Magento connect. Heb je nog de oude versie van onze extensie onder de naam “WebwinkelKeur sidebar”, dan dien je deze te verwijderen en de nieuwste extensie te installeren. Lees daarvoor alles over installatie. Neem voor hulp gerust even contact met ons op.

Nog geen PRO pakket?

Ga naar ons dashboard, login en kies Account > Pakket. Je kunt daar vervolgens eenvoudig het PRO pakket activeren.

Waardeer ons via Magento connect

Vind je dit een mooie aanvulling? Waardeer ons dan via Magento Connect. Alvast bedankt! Natuurlijk blijven we niet stil zitten en volgen er in de nabije toekomst nog meer mooie updates. Zo gaan we de module klaar maken voor Magento 2.