Nieuw support systeem

Sinds vandaag hebben we een nieuw klantensupportsysteem. De bedoeling is om hiermee onze leden en consumenten nog beter te helpen. Deze maand gaan we zelf testen met ROBIN, we laten je onze bevindingen na deze maand zo snel mogelijk weten.

De reden dat we gekozen hebben voor Robin is de eenvoud van het systeem. Alle communicatie vindt plaats in een online conversatie, hierdoor is snel antwoorden en reageren mogelijk. De antwoorden kunnen vervolgens beoordeeld worden op kwaliteit welke ook wordt weergegeven aan het grote publiek, kortom een stok achter de deur om ons best te doen jou goed te helpen!

Hoi, ik was googelde ‘klanten support systeem’ en kwam op dit oude stukje terecht. Ben benieuwd wanneer jullie bevindingen over Robin online komen te staan. Hebben jullie deze software 1 maand getest of zijn jullie er nog steeds mee bezig? En wat vinden jullie ervan? Dank!

Zelf hebben we goede ervaringen met Robin. We hebben het systeem een lange tijd gebruikt. Echter zijn wij geen webwinkel, dus liepen we tegen wat beperkingen aan. Vandaar dat we toch overgestapt zijn. Ik kan het systeem echter nog steeds aanraden aan webwinkels! Veel klanten zien het systeem ook als leuk en klantvriendelijk. Tevens is het leuk positieve waarderingen te ontvangen.